ورزشی 00:51 - 20 آذر 1397
سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد رفت و آمد فریبا محمدیان به وزارت ورزش توضیحاتی ارائه داد.

دلیل رفت و آمد محمدیان به وزارت ورزش چیست؟

به گزارش ایسنا،  با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، وزیر ورزش و جوانان،  زهرا سادات موسوی را به عنوان سرپرست معاونت بانوان این وزارتخانه به جای فریبا محمدیان( معاونت سابق بانوان وزارت ورزش و جوانان) انتخاب کرد اما با این حال محمدیان در محل کار سابق خود حاضر می‌شود که با توجه به بازنشستگی او رفت و آمدهای اخیرش باعث ایجاد ابهاماتی شده است.

در همین راستا  زهرا سادات موسوی سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در این باره به ایسنا گفت: فرایند تحویل کار به سرعت انجام نمی‌شود. علاوه بر 16 طرحی که در حوزه بانوان داشتیم  و انجام دادیم،  کارهای دیگری را هم که جزو طرح ها نبودند اجرا کردیم به همین دلیل فرایند تحویل و تحول وجود دارد و ممکن است حضور خانم محمدیان را موقت داشته باشیم تا این فرایند انجام شود اما حق امضا به من سپرده شده است.

او در این مورد افزود:  شما خیلی ظاهری می‌بینید که خیلی از مدیران پست‌هایشان را تحویل دادند ولی بسیاری از آنها حضور دارند چون به هر حال بحث تحویل و تحول را انجام می‌دهند. در این مورد هم بحث کارهای کلان معاونت مطرح است و برخی از این کارها باید شخصا توسط معاونت بانوان وزارت انجام شود، به همین دلیل نیاز است که من در جریان مراحل کاری‌شان قرار بگیرم تا  کار را ادامه بدهم. اینکه تا کی طول می‌کشد خیلی مشخص نیست اما مطمئنا به سال نمی‌کشد. خانم محمدیان کارهای برجسته‌ای کرده و به صورت مشاور می‌توانیم از خدماتش استفاده کنیم. 

او در مورد انتخاب خود به عنوان سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق قانونی که نوشته و مصوب شده است و باید آن را اجرا کنیم از طرف آقای سلطانی‌فر این ابلاغ را گرفتم و تا هر وقت و به هر شکلی که تشخیص بدهند در این جایگاه خدمت می‌کنم. البته امیدوارم با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری بار دیگر بتوانیم از خدمات خانم محمدیان که از مدیران برجسته و کارآمد است و خدمات شایسته‌ای را در سطح ورزش بانوان ارائه کرده استفاده کنیم.

سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره برنامه‌هایش برای ورزش بانوان بیان کرد: تیم منسجمی داشتیم که برنامه‌های ملی را با هدف تحقق سیاست‌های کلان‌مان در بخش بانوان مشخص کردند تا در ورزش کشور اجرا کنیم. تعدادی از این طرح‌ها به فدراسیون‌ها برمی‌گردد ولی بیشتر آن‌ها توسط ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها انجام می‌شود. به طور کلی همان هدف‌ها و سیاست‌ها را دنبال می‌کنیم و هیچ اتفاقی دراین بخش نیفتاده است.

موسوی در پایان این گفت‌گو از وزیر ورزش و جوانان به دلیل انتخابش به عنوان سرپرست معاونت بانوان این وزارت تشکر کرد.

انتهای پیام


9996313
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است