استانی 21:55 - 02 مرداد 1393
در مراسمی با حضور مسئولان رئیس جدید اداره سوادآموزی بابل معارفه شد.

رئیس جدید اداره سوادآموزی بابل معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مدیر آموزش و پرورش بابل امشب در مراسم تودیع نقی سلیمانی و معارفه حیدر نقی‌زاده روسای اداره سوادآموزی بابل در نمازخانه آموزش و پرورش بابل با اشاره به اینکه نفس تودیع و معارفه نیروها در بدنه مدیریت به معنی استفاده از ظرفیت‌ها و ایده‌های جدید است گفت: تودیع معارفه به معنی رها کردن نیروهای گذشته نیست.

همت احمدی اظهار داشت: ماه رمضان ماه فرصت توبه و مغفرت است، ماه مبارکی که انسان به اندازه وسعت معرفت خود از این خوان کرامت بهره می‌برد.

وی افزود: امروز برای تکریم مدیر گذشته و استفاده از تجربیات آن در بخش‌های مختلف خدمتگزاری و تقویت مدیر جدید برای ارائه راهکارها و برنامه‌های نوین مدیریتی هستیم.

این مسئول بیان داشت: انتظار ما از مدیر جدید ارائه ایده و برنامه نوین و بکارگیری انرژی جدید در عرصه سوادآموزی است و بر اساس وجدان کاری در این وظیفه خطیر موفق عمل کند.

احمدی خاطرنشان کرد: تغییر نیرو یکی از ارکان محوری مدیریت است، این مهم نیست در چه جایگاه و مقامی قرار بگیریم بلکه مهم این است که در تمام صحنه‌های زندگی در هر موقعیتی که قرار بگیریم از تمام ظرفیت و ظرفیت موجود برای ارائه خدمات ارزنده بهره ببریم.

این مسئول بخش سوادآموزی را از مهم‌ترین بخش‌های بدنه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: خدمتگزاران بخش سوادآموزی ادامه دهنده رسالت ناب پیامبر در ریشه‌کنی بی‌سوادی و توسعه عقل و دانش هستند.

رئیس سابق اداره سوادآموزی بابل نیز اظهار داشت: در دوران کوتاه مدیریتی نهضت سواد آموزی بابل از آخرین رتبه 32 به رتبه نخست استان ارتقا یافت.

نقی سلیمانی با اشاره به اینکه تودیع و معارفه امری عادی است، تصریح کرد: در امر خدمتگزاری مشکلات فقر اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و برنامه‌ریزی وجود دارد، امروزه نیازمند مشاوره و نظارت بر سوادآموزی هستیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه ما سرباز مدیرانی هستیم که اخلاق محور و ولایت‌مدار باشند، اذعان داشت: آنچه از رئیس جدید اداره سواد آموزی انتظار می‌رود حفظ رتبه‌ای است که با تلاش زیاد کسب کردیم.

رئیس جدید اداره سوادآموزی بابل نیز اظهار داشت: ماه رمضان ماه ضیافت الهی است، افتخار می‌کنم در ماهی معرفی شدم که مهمانی خداست، ماهی که قرآن بر سینه محمد(ص) نازل شد.

حیدر نقی‌زاده گفت: مسئولیت خدمت به نظام، میهن و مردم به ما هدیه شد تا به اندازه توان و سعی خود خدمتی شایسته ارائه دهیم.


4318640
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است