استانی 16:59 - 17 مهر 1394
نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده‌ی ولی فقیه در لرستان گفت: مشکلات کشور با اقتصاد مقاومتی برطرف می‌شود.

مذاکره با آمریکا برای ما عزت به وجود نمی‌آورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمد میرعمادی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با بیان این‌که مشکلات کشور با مذاکره برطرف نمی‌شود، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، اعتماد به نفس و خودکفایی راه حل همه‌ی مشکلات کشور است.

وی افزود: آمریکا هیچ‌گاه دست از شیطنت بر نمی‌داد و مذاکره با آمریکا نه تنها فایده ندارد بلکه مضر هم است.

میرعمادی خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا برای ما عزت به‌وجود نمی‌آورد آمریکا فقط به خاطر فریب دادن دنیا با ایران وارد مذاکره شده است و از سوی دیگر هم می‌خواهد در درون کشور نفوذ کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فاجعه منا تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری تشکیل کمیته‌ی حقیقت‌یاب فاجعه و بررسی عوامل به‌وجود آورنده آن از مطالبات کشورهای اسلامی است.

امام جمعه‌ی خرم‌آباد تصریح کرد: باید کنگره بزرگی با حضور شاهدان واقعی برپا شود و در آن شاهدان واقعیت ماجرا را بازگو کنند تا بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی آل‌سعود برای برگزاری و اداره‌ی حرمین شرفین برای مردم جهان روشن شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در لرستان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم نیز گفت: در این ماه که ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه هدایت افکار عمومی نسبت به مکتب عاشورا وعزای سید الشهدا(ع) است هیئت‌های مذهبی این مراسم‌ را با عظمت برگزار کنند.

وی تصریح کرد: فریضه‌ی امر به معروف ونهی از منکر فلسفه‌ی قیام امام حسین(ع) بود وما هم باید پیروی کنیم و انجام آن را در دستور کار خود قرار دهیم و آن را در جامعه زنده نگه داریم امر به معروف دعوت به اسلام و مبارزه با ستمگران است.

میرعمادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری روز خانواده گفت: خانواده از مهم‌ترین نهاد‌های جامعه است و درخانواده باید عنصرعفو وگذشت باشد و خانواده‌ها باید زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را الگو خود در همه‌ی مراحل قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: وارد شدن ماهواره در کانون خانواده‌ها باعث رواج بی‌بند وباری و باعث افزایش سن ازدواج و شکل‌گیری ازدواج‌های غلط و افزایش آمار طلاق در جامعه شده است، از این‌رو خانواده‌ها باید به جای ماهواره در خانه صوت قرآن و به جای تماشای فیلم چشمان خود را با نگاه به آیات قرآن روشن کنند.

انتهای پیام


7182931
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است