وبگردی 17:52 - 02 آبان 1395
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و فضایی ایران از ۴ تا ۷ آبان‌ماه با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه صنایع هوافضا با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امین سالاری رئیس اتحادیه هوافضای ایران اظهار داشت: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و فضایی ایران از روز سه‌شنبه چهارم آبان‌ماه آغاز به کار می کند.



وی با بیان اینکه در این نمایشگاه طرح های فناورانه ای رونمایی می شود، گفت: این مراسم از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است؛ همچنین طبق برنامه ریزی ها قرار است پرواز هواپیماهای بدون سرنشین را داشته باشیم.



به گفته وی، در هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی، قرار است بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی که در  این حوزه فعالیت می کنند حضور داشته باشند.



سالاری با اشاره به پتانسیل‌های شرکت‌های داخلی برای ساخت قطعات و تعمیر و نگهداری هواپیما خاطر نشان کرد: ما به سازمان هوایی کشور اعلام کردیم که چهل شرکت داخلی توانایی و آمادگی ساخت قطعات هواپیما را دارند و  برخی از قطعات هواپیماهای خریداری‌شده در داخل کشور قابل تولید است.



وی گفت: ساخت هواپیمای ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفره نیاز به دانش‌های فنی زیادی دارد که در این راستا باید با شرکت‌های خارجی مشارکت داشته باشیم؛ مسئولان تصمیم‌گیر در این حوزه از اتحادیه و شرکت‌های خصوصی دعوت به عمل نیاورده‌اند.



رئیس اتحادیه هوافضای ایران گفت: در حال حاضر ۴۵ شرکت خصوصی در حوزه‌های الکترونیک، اویونیک و رادار فعال هستند؛ علاوه بر آن بیش از ۶۰ شرکت داخلی نیز در حوزه قطعه‌سازی فعال شده‌اند که استانداردهای لازم را نیز دریافت کرده‌اند.



وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌های فعال در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما ۱۰ شرکت است، خاطر نشان کرد: به منظور توسعه فناوری‌های مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین برنامه‌های تشویقی در این اتحادیه در حال برگزاری است.



سالاری با تاکید بر اینکه ۲۲۰ شرکت فعال در این حوزه بیش از ۱۰ هزار شغل مفید ایجاد کرده‌اند، تاکید کرد: این تعداد اشتغال در حالی است که کارآفرینی در حوزه هوافضا سرمایه‌گذاری‌های بالایی می‌طلبد و این شرکت‌های خصوصی بدون سرمایه‌های دولتی اقدام به اشتغال‌آفرینی کرده‌اند.



منبع: خبرگزای مهر



انتهای پیام/




8243284
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خداوند عقل را به صورت هادی در درون انسان‌ها قرار داد و هدایت مخالف با ضلالت و گمراهی است، و کسی که از ناحیه خدا هدایت شده است، طبیعی است که ضلالتی در آن، نیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شبکه ان. بی. سی از نگرانی مقام‌های ارشد آمریکایی نسبت به اقدامات احتمالی رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران، بدون توجه به عواقب آن پرده برداشت و نوشت: نگرانی کاخ سفید نحوه مدیریت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شعر فارسی در قله‌ اشعار جهان چشم نوازی می‌کند و همچنین کسانی در قله‌ شعر ایرانی خود نمایی کرده‌اند؛‌ اول اردیبهشت به‌ اسم شاعری نامگذاری شده که از منظر رهبر انقلاب در صدر قله شعر فارسی قرار دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بارانی که در بهار از آسمان نازل می‌شود، طبق روایات دارای خواص و آثار بسیاری است. پس چنانچه مقداری از آن را در ظرف پاکیزه‌ای جمع کرده و آداب و دعاهای آن را به درستی انجام دهید از آثار و برکات بسیاری که بر آن ذکر شده است، در شگفتی فرو می‌روید...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پرتکرارترین توصیه رهبر انقلاب طی حدود یک ماه اخیر، پس از توصیه‌های معنوی، «وحدت و همدلی» بوده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پرتکرارترین توصیه رهبر انقلاب طی حدود یک ماه اخیر، پس از توصیه‌های معنوی، «وحدت و همدلی» بوده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک مدرس دانشگاه گفت: یکی از ویژگی­‌های سعدی، سادگی و روانی زبان و صراحت کلام در بیان معانی بلند است، اینکه ادبا به سعدی عنوان هنری «افصح المتکلمین» داده‌­اند، به خاطر همین روانی سخن و فصاحت و بلاغت زبان وی است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رأی‌گیری در شورای امنیت بر سر عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل روز گذشته در نیویورک انجام شد و آمریکا به‌عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی، این قطعنامه را وتو کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول بخش امداد سازمان دفاع مدنی غزه از کشور‌ها و نهاد‌های بین‌المللی به دلیل بی‌توجهی به خواست این سازمان برای دریافت سوخت به منظور امدادرسانی به قربانیان حملات رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بعد از شلیک شکوهمند موشکهای بالستیک و کروز در عملیات وعده صادق بر فراز اسرائیل غاصب، به عمق استراتژی دفاعی کلام تاریخی امام (ره) که فرمود:

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است