استانی 15:31 - 10 اسفند 1399
مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد
ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه طی دوشنبه و سه شنبه بارش ها در ارتفاعات به صورت برف پراکنده خواهد بود، گفت: از فردا بعد از ظهر تا سه شنبه بعد از ظهر بارندگی و وزش باد در بعضی نقاط موقتا شدید پیش بینی می شود.

رفت و برگشت برف و باران به گیلان/ کاهش ۳ تا ۶ درجه دما از فردا

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دانست و اظهار کرد: براساس نقشه های پیش بینی امروز، طی یکشنبه جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما بر استان حاکم است.

وی در حال حاضر لوشان با ۲۲ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۶.۶ درجه سلسیوس را به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان دانست و افزود: به تدریج از فردا با نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه، بارندگی و وزش باد و کاهش دما تا سه شنبه در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه طی دوشنبه و سه شنبه بارش ها در ارتفاعات به صورت برف پراکنده خواهد بود، گفت: از فردا بعد از ظهر تا سه شنبه بعد از ظهر بارندگی و وزش باد در بعضی نقاط موقتا شدید پیش بینی می شود.

دادرس از کاهش سه تا شش درجه ای متوسط دما طی دو روز آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور موقت از سه شنبه عصر و شب تا چهارشنبه بعد از ظهر کاهش ناپایداری و قطع بارش را خواهیم داشت، اما مجددا از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی و سرد دیگری به منطقه نفوذ خواهد کرد.

وی یادآور شد: سامانه سرد آخر هفته طی پنجشنبه تا روز جمعه بارندگی و وزش باد در جلگه و در ارتفاعات بارش برف را با خود به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام


10970915
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است