گوناگون 19:04 - 19 مرداد 1399
بهترین شبکه اجتماعی ایرانی جایگزین اینستاگرام چیست؟ این یکی از مهمترین موضوعاتی است که کاربران اینترنتی باید به آن بپردازند.

بهترین شبکه اجتماعی ایرانی جایگزین اینستاگرام

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ایران هوشمند من، در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۴۰ میلیون کاربر اینترنتی دارد و بیش از ۱۸ میلیون از این کاربران کسب و کار خود را بر این شبکه اجتماعی بنا نهاده‌اند و یا در آن به تبلیغ خدمات خود نشسته‌اند.

آیا از مشکلات اینستاگرام خبر دارید؟

بله اینستاگرام هم به مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر کشور ایران را جزو تحریم خود دارد و با سالهای اخیر با ادغام در فیسبوک این محدودیت‌ها بسیار بیشتر شد و آیا می‌دانید:

۱- هر زمان احتمال دارد اکانت شما مسدود شود و چون ایرانی هستید نمی‌توانید درخواست بازگشایی آن را بدهید.

۲- هر زمان احتمال دارد از سوی ایران این شبکه اجتماعی نیز به مانند بقیه شبکه‌ها فیلتر شود و یا حتی با فیلترشکنی هم نتوان به آن دسترسی یافت.

۳- شما هرگز نمی‌توانید به خود اینستاگرم یا فیسبوک تبلیغات هدفمند بدهید، برای مثال بنر شما را فقط به ایرانی‌ها نمایش بدهد.

۴- در مواقع جنگی سایبری اینستاگرام بر شبکه داخلی نیست و اگر اینترنت ملی فقط در دسترس باشد کسب و کار اینستاگرامی شما کامل تعطیل می‌شود.

خوب راه حل چیست؟

بهترین راه حل استفاده از بهترین شبکه اجتماعی ایرانی جایگزین اینستاگرام است به نام شماتیک با آدرس اینترنتی https://shema.ir ، شبکه اجتماعی اشتراک فیلم و عکس است و علاوه بر اینکه کلیه امکانات مورد استفاده کاربران ایرانی اینستاگرام را دارد، بلکه پا را نیز فراتر گذاشته و محدودیت‌ای تبلیغاتی و شغلی اینستاگرام را برای ایرانی‌ها باز نموده است و شما به راحتی می‌توانید اکانت خود را به تجاری ارتقاء دهید، تیک آبی ثبت کنید برای هویت خود و در شماتیک تبلیغات کنید.

برای عضویت فوری و رایگان در شماتیک بر روی این متن کلیک نمایید.

از جمله امکانات شماتیک:

امکان ایجاد پروفایل تجاری، تیک آبی، اشتراک عکس و فیلم، لایک و پسند پست‌ها و حساب‌های کاربری دیگران، امکان فالو کردن دیگران، امکان تنظیمات مربوط به حریم خصوصی، امکان ایجاد فروشگاه آنلاین، امکان سفارش تبلیغات در شبکه، انتشار فوری عکس و فیلم و استوری با موبایل، ثبت دیدگاه برای پست دوستان و صدها امکان دیگر....

شماتیک یکی از سامانه‌های پروژه ایران هوشمند من است.

انتهای رپرتاژ آگهی


10659382
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است