استانی 19:04 - 01 اردیبهشت 1393
سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:
سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از ثبت نام 556 نفر در سایت کارآفرینان برتر استان که از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود، خبر داد.

556 نفر در جشنواره کارآفرینان برتر هرمزگان ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کیامرث برخورداری عصر امروز طی نشستی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود، در خصوص فرآیند ثبت نام و انتخاب کارآفرینان برتر گفت: از اواخر بهمن ماه سال گذشته ثبت نام از کارآفرینان در سایت جشنواره شروع و 28 اردیبهشت ماه پایان یافت که پس از بررسی اسناد و مدارک و سوابق ثبت نام شدگان، افراد برتر انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: در نهایت از هر کدام از بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی و خدمات یک نفر به عنوان برتر استانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی خواهد شد تا از بین برترین‌های استان‌های کشور، کارآفرینان برتر ملی انتخاب شوند.

برخورداری، با بیان اینکه کارآفرینان با نوآوری‌ها و دستاوردهای عظیم خود همچون گذشته گام‌های مؤثرتری را در راستای حمایت از کار و کارآفرینی خواهند برداشت، اظهار داشت: این جشنواره در نظر دارد تا از زحمات بی دریغ این عزیزان که در چرخه توسعه صنعتی و اقتصادی کشور تلاش کردند، قدردانی کند.

به گفته سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، این جشنواره در راستای تکریم و تقدیر از کارآفرینان، ترویج خلاقیت و نوآوری و توسعه فرهنگ کار آفرینی، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی، ارائه راهکارهای عملی ترویج کارآفرینی متناسب با چشم‌انداز 20 ساله، تکمیل و ارتقای شاخص‌های شناسایی کارآفرینان برتر، پویاسازی بانک اطلاعات شناسایی کارآفرینان برتر مبتنی بر شاخص‌ها، فراهم‌سازی مقدمات توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی و استمرار بخشیدن به مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی در توسعه کارآفرینی و تقدیر از منتخبین برتر برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوآوری، آینده‌نگری، اقدام به منظور کاهش نیاز به واردات، اقدام برای صرفه‌جویی ارزی و ریالی، کاهش وابستگی به کشورهای دیگر، دریافت نشان در خصوص برند، اشتغالزایی، مجموع استانداردهای کیفیت و... ملاک انتخاب کارآفرینان برتر است.


3541965
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است