گوناگون 14:28 - 08 خرداد 1394
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: گروهک تروریستی داعش توان و ظرفیت تهدید کردن مرزهای ایران را ندارد و ما این گروهک را تهدیدی برای خود تلقی نمی‌کنیم.

هر حرکت داعش توسط نیروهای امنیتی ایران رصد می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح مرحله دوم مسجد النبی(ص) شهر قشم در گفت‌وگو با ایرنا افزود: جامعه ایرانی نیز پذیرای حضور نیروهای گروهک تروریستی داعش نیست.

وی افزود: به‌طور قطع توان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ایران درحدی است که می‌تواند هر حرکتی را از طرف این گروهک پیش از آغاز خنثی کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: هر حرکت گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی ایران رصد می‌شود.

سردار دهقان با بیان اینکه اگر گروهک تروریستی داعش توان انجام حرکتی علیه امنیت ایران را داشت تاکنون اقدام‌های خود را آغاز کرده بود، افزود: اما توانمندی نیروهای نظامی، امنیت و انتظامی ایران سد راه تحرکات آنهاست.

وی تأکید کرد: آنچه برای ما مهم است تأمین امنیت مرزهای کشور است که با توانمندی، ظرفیت بالا و آمادگی نیروهای داخلی این مهم به بهترین شکل ممکن تأمین شده است.

سردار دهقان اضافه کرد: به‌طور قطع نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران هر حرکت تهدید کننده امنیت کشور را جواب سختی خواهند داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان بعد از ظهر روز پنجشنبه با هدف بازدید از چند طرح و افتتاح از مرحله دوم مسجد النبی(ص) وارد جزیره قشم شد و مورد استقبال استاندار هرمزگان و مسئولان محلی این شهرستان قرار گرفت.

در حاشیه افتتاح مرحله دوم مسجد النبی(ص) عملیات ساخت مرحله سوم این مسجد نیز توسط وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آغاز شد.

گفتنی است قشم به‌عنوان بزرگترین جزیره جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس با یک‌هزار و 500 کیلومترمربع مساحت و بیش از 100هزار نفر جمعیت در 22مایلی جنوب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.


6465011
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است