استانی 02:08 - 04 مهر 1397

استان بوشهر برای فصل بارندگی آماده باشد/ لزوم ساماندهی مسیل‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: باید هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در استان صورت گیرد تا در صورت بروز بحران و حوادث طبیعی شاهد کمترین خسارت‌ها باشیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای بارندگی در فصل پائیز خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر باید از هم‌اکنون برای آماده‌سازی جاده‌ها، مسیل‌ها و پل‌ها اقدام کند.

استاندار بوشهر خواستار ذخیره‌سازی امکانات امدادی لازم توسط هلال احمر شد و بیان کرد: برخی از خطوط آبرسانی شهری و روستایی نیازمند ایمن‌سازی است که باید با همکاری دفتر فنی استانداری نسبت به این موضوع اقدام شود.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید به صورت ویژه انجام شود، تامین کامیون برای حمل نهاده‌های مورد نیاز اراضی پرورش میگو و مرغ‌داری‌ها است که تا زمان تحقق این مهم مرخصی همه مدیران ذیربط لغو خواهد بود.

گراوند تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها همکاری لازم را برای تامین کامیون حمل نهاده‌های مورد نیاز اراضی پرورش میگو و مرغ‌داری‌های استان بوشهر داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم تفکیک آب آشامیدنی با آب فضای سبز شهرداری‌های استان بوشهر، اضافه کرد: برای مقابله با انواع بحران‌ها و حوادث باید آموزش‌های مناسب به اقشار مختلف به‌ویژه دانش‌آموزان ارائه شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شناورها مشمول بیمه اجباری هستند و خروج از اسکله‌ها منوط به ارائه بیمه نامه است، گفت: پیگیری لازم برای آماده شدن آشیانه بالگردهای امدادی هلال احمر و اورژانس استان بوشهر و محل استقرار تیم‌های امدادی انجام شود.


9919372
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است