استانی 12:58 - 19 مرداد 1399
آخرین وضعیت کرونا در مازندران؛
ایسنا/مازندران هرچند شیوع کرونا در مازندران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد اما بر اساس آمار بستری‌ها نشان می‌دهد، شیوع این ویروس در سراشیبی سقوط قرار گرفته به طوری که تا به امروز ۱۶۳۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به کرونا در این استان بستری هستند.

بستری 1632 بیمارکرونایی در مازندران/ پلمب یک باغ عروسی در فریدونکنار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. 

وی تصریح کرد: در همین مدت ۱۷۲ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۳۲۸ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تاکید کرد: مهم‌ترین مسئله در مقابله با شیوع ویروس کرونا، قطع چرخه بیولوژیک انتقال ویروس بیماری از طریق استفاده از ماسک، شستشوی مستمر دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از تماس با افراد مبتلا، جلوگیری از حضور افراد آلوده و افراد دارای علائمی همچون سرفه و تنگی نفس در اجتماع است.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۳۰۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار جدید بستری و ۱۶ بیمار هم ترخیص شدند، ۵۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

همچنین، صبح امروز یک باغ که اقدام به برگزاری یک جشن عروسی در شهرستان فریدونکنار کرده بود، پلمب شد، آن هم در شرایطی که برگزاری عروسی در تالارها، باغ‌ها و سالن‌ها ممنوع اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون ۱۶۳۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به کرونا زیرنظر مراکز درمانی دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

انتهای پیام


10658626
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است