استانی 23:38 - 10 اردیبهشت 1396
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:
دامغان- نماینده مردم دامغان با بیان اینکه برای تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان باید اعتبارات بیشتری اختصاص پیدا کند، گفت: این طرح بخشی از کمبود شهرستان آب را جبران می کند.

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب دامغان نیازمند اعتبار بیشتر است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیکی شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب شهری و پروژه در دست ساخت تصفیه خانه شهر دامغان، در فرمانداری، بیان داشت: حل مسائل و مشکلات حوزه آب شهری و روستایی باید در سرلوحه کار مسئولان باشد.

وی ابراز داشت: مجلس و دولت با تمام تلاش در صدد حل مسائل و مشکلات حوزه آب شهری و روستایی هستند و در این راستا در لایحه بودجه سال ۹۶ اعتبارات خوبی به حل این موضوع و تکمیل پروژه های آبی اختصاص پیدا کرده که مدیران استانی باید برای جذب این اعتبارات پس از ابلاغ تلاش کنند 

پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب دامغان

فرماندار دامغان نیز در این جلسه از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه تصفیه خانه فاضلاب این شهر خبر داد و گفت: تاکنون برای تکمیل و بهره برداری از پروژه ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان هزینه شده است. 



علی اصغر مجد با بیان اینکه ۱۹۰ کیلومتر باید در سطح شهر دامغان تا محل اجرای پروژه تصفیه خانه لوله گذاری شود که این کار در دست اجرا است، تاکید کرد: متاسفانه بهای قبوض آب مصرفی برخی از مناطق شهری بسیار زیاد است که موجب نگرانی مردم شده است.

وی افزود: امروز هر خانوار دامغانی باید برای خرید انشعاب فاضلاب یک میلیون و ۵۰ هزار تومان بپردازد که مقرر شد  این مبلغ در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت شود.

مخزن آب شهری دیباج، امیریه و کلاته رودبار ساخته می شوند

در این جلسه مقررشد برای احداث مخزن ذخیره آب شهرهای دیباج، امیریه و کلاته رودبار هرکدام ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یابد و همچنین اختصاص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای اجرای خط ورودی و خروجی مخزن پنج هزار متر مکعبی و اختصاص پنج میلیارد تومان برای ادامه کار ساخت پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری دامغان و واگذاری کار تکمیل این پروژه به سرمایه گذار بخش خصوصی و تشکیل کمیته کارشناسی تحقیقاتی برای حفر چاه آب شرب شهر کلاته رودبار تا یک هفته آینده از مهمترین مصوبات این جلسه بوده است.


9058560
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است