گوناگون 17:06 - 09 آذر 1399
امروزه صنعت بسته بندی محصولات از جمله صنایع مهم و پرکاربرد صنعت می باشد.

چگونه کارتن محصول خود را بسته بندی نماییم؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گشتا صنعت، محصولات نهایی خطوط تولید، غالبا در کارتن بسته بندی شده و  جهت سرعت عمل، افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه و زمان، از دستگاه چسب زن، جهت بستن درب کارتن استفاده می شود.عمل چسب زدن درب کارتن به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می گردد.

صنایعی مانند بسته بندی موادغذایی، کاغذ، فرآورده های لبنی، .... از کارتن جهت بسته بندی محصول خود استفاده می نمایند.

دستگاه چسب زن کارتن چیست؟

دستگاه چسب زن کارتن از پرکاربردترین، مناسب ترین و اقتصادی ترین انواع دستگاه های بسته بندی در صنعت می باشد. این دستگاه در انتهای خطوط تولید جهت بسته بندی جهت چسب زدن کارتن محصولات نصب و  مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه چسب زن کارتن چگونه کار می کند؟

این دستگاه قابلیت چسب زدن زیر و روی انواع کارتن های مختلف را دارد.سیستم کشش کارتن در این مدل دستگاهها به دو صورت قابلیت طراحی  و ساخت را دارد. این دستگاه نیاز به نیروی انسانی حرفه ای ندارد، کاربر لازم است کارتن موردنظر را بر دستگاه قرار داده تا دستگاه عمل چسب زدن کارتن را انجام دهد.

در دستگاه چسب زن کارتن مدل ۶۰۵۰ گشتاصنعت مشهد دو نوار کشنده در پایین و دو نوار کشنده در بالا قرار گرفته است، این مدل دستگاه برای کارتن های عریض مناسب بوده و در مدل ۵۰۵۰ دو نوار کشنده در طرفین قرار می گیرد که برای کارتن هایی با ارتفاع کم حدود ۱۱ سانتی متر مناسب می باشد.

مزایای دستگاه چسب زن کارتن:

این دستگاه را دارای دو موتور کشنده قوی بوده و قابلیت نصب تاریخ زن به صورت سفارشی را دارا می باشد همچنین می توان با نصب نوار نقاله در ورودی و خروجی دستگاه چسب زن، کارتن ها به صورت منظم بسته بندی کرد.

از ویژگی های مهم چسب زن های اتوماتیک کارکرد ۲۴ ساعته آن است. این دستگاه قادر است به طور شبانه روزی نیز روشن بوده و بدون دخالت نیروی انسانی به عمل چسب زدن را انجام دهد.

سایر مزایای این دستگاه به شرح ذیل می باشد:

۱. دارای سیستم کنترل دستی برای تنظیم ارتفاع و عرض بسته بندی

۲. دارای سیستم کاتر ایمن جهت جلوگیری از بریدن دست ها توسط کاتر

۳. امکان نصب نوار نقاله در ورودی و خروج دستگاه

۴. قابلیت تنظیم ارتفاع دستگاه برای هماهنگی با خط تولید

۵. طراحی حفاظتی و امنیتی بسیار بالا

دستگاه چسب زن کارتن چه کاربردهایی دارد؟

این دستگاه در صنعت بسته بندی کاربرد فراوانی دارد و تمامی صنایع و خطوط تولیدی که محصول را توسط کارتن بسته بندی می کنند نیاز به دستگاه چسب زن کارتن دارند.

این دستگاه درمجتمع های صنعتی بزرگ و کوچک مانند صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، بانک ها، بسته بندی کاغذ، مراکز پستی، صنایع شیرینی، شکلات، خشکبار، حبوبات، فرآورده های لبنی، پروتئینی، صنعت خودرو و...کاربرد دارد.

شرکت گشتا صنعت مشهد بیش از ۲۰ سال سابقه در صنعت دستگاههای بسته بندی و تاریخ زن، این افتخار را دارد که در سومین دهه از فعالیت خود در تامین ماشین آلات و خطوط تولید بیش از ۶۰۰۰ واحد تولیدی مشارکت داشته و با داشتن رزومه کاری قوی این اطمینان را به شما می دهد که دستگاه هایی مطمئن در خط تولید خود داشته باشید.

. ارائه گارانتی معتبر و مطمئن

. خدمات پس از فروش ۱۰ ساله

. حضور در بیش از ۱۱۷ نمایشگاه بین المللی کشور

کارخانه و نمایشگاه دائمی ماشین آلات این شرکت با ماشین آلات متنوع در فضایی به وسعت ۴۰۰ متر مربع، آماده بازدید علاقه مندان و تولید کنندگان گرامی می باشد.

لطفا از سایت ما بازدید فرمایید: www.gashtasanat.com­­

انتهای رپرتاژ آگهی


10833018
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است