استانی 14:10 - 23 آبان 1398

۳۴۴۸ فقره پرونده تخلف صنفی به تعزیرات زنجان ارسال شده است

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر به پرونده های تخلف صنفی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان اشاره کرد و گفت: از آغاز سال تا ۳۰ مهر ماه امسال ۳ هزار و۴۴۸ فقره پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال شده است. 

وی جریمه نقدی این تعداد پرونده تخلف صنفی در تعزیرات حکومتی استان زنجان را ۲۵۷ میلیارد ریال اعلام کرد و  افزود: میزان وصولی جریمه این تعداد پرونده  ۶۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: از این تعداد پرونده تخلف دو هزار و ۸۳۵ پرونده در بخش کالا وخدمات ، ۳۸۷ پرونده در بخش قاچاق کالا و ۲۲۶ فقره پرونده هم در بخش بهداشت و دارو است.

ممیزی ابراز کرد: ورودی پرونده های تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی استان زنجان طی ۷ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش دارد و  ورود پرونده های کالای قاچاق هم ۴۷ درصد رشد دارد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجا ن تأکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی یک سازمان اختصاصی است که درسه حوزه رسیدگی به تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت قوانین نظام صنفی فعالیت می کند.

ممیزی گفت: تخلفات مربوط به پزشکان، گران فروشی دارو و عدم عرصه دارو و عدم حضور متخصص دارو در داروخانه ها توسط تعزیرات بررسی می شود و با متخلفین برخورد جدی می شود.


10293689
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است