وبگردی 19:19 - 07 شهریور 1393
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.



گوشی خود را متفاوت کنید --- آندروید



اگر از ظاهر تکراری گوشی خود خسته شده اید ما ۳K Glass White – Icon Pack را به شما توصیه می کنیم . این مجموعه شامل ۱۳۰۰ آیکان شیک و زیبا بوده که می توانید با قرار دادن آن ها در صفحه نمایش گوشی رابط کاربری را تغییر دهید . آیکان های موجود در بسته همگی با سایز مناسب ۱۹۲×۱۹۲  عرضه شده که به راحتی در صفحه نمایش قرار می گیرند .







آیکان های شیشه ای بسیار زیبا را در صفحه قرار داده و از کار کردن با گوشی نهایت لذت را ببرید . و در نهایت لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Action  ، ADW  ، Apex  ، Aviate  ، Holo  ، GO  ، Next  ، Nova  و Smart  سازگاری دارند.



دانلود نرم افزار



آناتومی بدن در گوشی شما ---- آیفون







Essential Anatomy بهترین، کامل ترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار آناتومی بدن انسان است .این اپ دارای بیش از ۴۱۰۰ تصویر از قسمت های مختلف بدن انسان می باشد و به عنوان برترین اپ پزشکی در ۹۵ کشور دنیا شناخته شده است.این برنامه دارای گرافیک پیشرفته ۳ بعدی برای شبیه سازی می باشد. در این برنامه آناتومی بدن انسان با دقت و جزییات بالا طراحی شده است و قادر خواهید بود مدل تشریحی از آناتومی بدن انسان با آخرین فناوری ۳ بعدی گرافیکی را در گوشی خود داشته باشید .



دانلود نرم افزار




عکس های خود را هنری کنید ---- آندروید







نرم افزار Fragment این امکان را به شما می دهد تا هر نوع تصویری را به یک نوع هنر تبدیل کرده و سپس آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . آیا شما به دنبال آن هستید تا سطح عکاسی و عکس گوشی اندرویدی خود را بالا ببرید ؟ اگر این طور است بدون شک این برنامه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد . خلاقیت خود را به کار برده و تصاویر خود را به آثار شگفت انگیزی تبدیل نمایید . برای این کار تنها کافی است یک عکس از گوشی خود انتخاب کرده و یا یک عکس با دوربین خوب بگیرید .



دانلود نرم افزار



4594290
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حقیقت شب‌قدر منشأ و سرچشمه ولایت و حلقه اتصال بین نبوت و امامت حضرت زهرای‌اطهر (سلام الله علیها) است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخورد، شناسایی و دستگیری مالخران از جمله برنامه‌های اصلی پلیس آگاهی فراجا است زیرا بی‌شک مالخران در ایجاد انگیزه سارقان نقش مهمی دارند و به چرخه سرقت دامن می‌زنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های ماه مبارک رمضان برخی از افراد در وعده افطار و سحری زیاده روی می‌کنند و بعد از این ایام دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سال ۱۴۰۲ درحالی به پایان رسید که شوک‌آورترین حادثه جنایی آن با قتل فجیع داریوش مهرجویی رقم خورد و تلخ‌ترین حادثه آن جنایت تروریستی در چهارمین مراسم شهادت شهید سلیمانی بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شهرستان خاتم و شهرستان مروست» در استان یزد از مناطق بکری هستند که کمتر بدان توجه شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بحث تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس و انتقال دو باشگاه به بانک‌های ملت و تجارت در روز‌های اخیر بسیار جدی شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» جورج دی هیوسی که به دلیل فعالیت‌هایش بر روی عناصر رادیواکتیو مشهور است، اولین کسی بود که مشاهده فرآیند‌های زیستی موجودات زنده را ممکن کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نشانه‌های ازدواج هوشیارانه مهم‌ترین عواملی هستند که در پیش‌بینی موفقیت یک ازدواج نقش دارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از افراد می‌گویند کلکسیون جمع کردن یک سرگرمی هیجان انگیز است و سرگرمی‌ها برای زمانی که احساس افسردگی می‌کنیم بسیار مناسبند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کوکو سیب زمینی مکزیکی غذایی خوشمزه، تنده و خیلی خوش عطر و بو است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است