اجتماعی 02:40 - 25 مهر 1397
رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران:
رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از کاهش سرانه ورزشی بانوان در صورت پس گرفتن سوله‌های مدیریت بحران از مراکز الزهرا(س) خبر داد.

پس گرفتن سوله‌های بحران سرانه ورزشی بانوان را کاهش می‌دهد

حجت نظری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد بازپس گیری سوله‌های مدیریت بحران از ورزشگاه‌های الزهرا(س) که به باشگاه ورزشی زنان تبدیل شده است، گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر چهارم، شهرداری مناطق باید در ازای بازپس گیری سوله‌های مدیریت بحران از مجموعه های ورزشی الزهرا(س)، مکانی را تملک کرده و برای ایجاد ورزشگاه بانوان در اختیار سازمان ورزش قرار دهند اما باتوجه به مشکلات مالی شهرداری و عدم نقدینگی مناسب این مهم هنوز محقق نشده است.

وی با بیان اینکه معتقدم که بعد از بازپس گیری سوله‌های مدیریت بحران نیز عملا اتفاق خاصی در حوزه تجهیز به دلیل مشکلات مالی رخ نمی دهد، گفت: با این مصوبه عملا بخشی از جامعه از  مکان و فضای ورزشی محروم می‌شوند؛ چراکه سازمان مدیریت بحران اگر بخواهد در این سوله‌ها دپوی اقلام غذایی داشته باشد باید مرتبا انبارگردانی کند که منابع لازم آن در دسترس نیست.

نظری با بیان اینکه مشخص نیست که در زمان وقوع حادثه مردم به این سوله ها دسترسی داشته باشند یا نه و آیا مایل باشند در این سوله ها اسکان یابند؟ افزود: حالا در شرایط فعلی که شاهد فقر بالای حرکت در جامعه بخصوص زنان هستیم چگونه می‌توان این مراکز ورزشی را تعطیل کرد؟

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان اینکه تنها 30درصد مردم جامعه ورزش می کنند که آمار کمی است افزود: ورزش باید تقویت شود نه اینکه به بهانه استفاده فضا برای مدیریت بحران این فضا را از دست بدهیم.



وی در عین حال از بازپس گیری سوله‌ها از برنامه‌های تلویزیونی یا کاربری‌هایی مانند شهربازی استقبال کرد و گفت: قرارگرفتن لوازم ورزشی سبک و قابل جمع آوری مشکلی را در این سوله‌ها ایجاد نخواهد کرد؛ چرا که در هنگام بروز بحران و حوادث می‌توان در عرض چند دقیقه این لوازم را جمع آوری کرده و کاربری فضا را تغییر داد.



انتهای پیام


9945063
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زورگیران اتباع خارجی در غرب استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون هکتار از اراضی کشور که فاقد تصاویر هندسی اصلاح شده بودند در سال ۱۴۰۲ تبدیل به ارتوفتو کردیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان دادگستری بین‌المللی با صدور حکم موقت از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات لازم برای در زمینه توقف نسل‌کشی در نوار غزه و ارسال نامحدود کمک‌های بشردوستانه اتخاذ کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵ نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: نقش هلال احمر در ساماندهی حرکت مردم برای کمک به مردم بحران زده فلسطین حائز اهمیت و بر جهانیان آشکار و مبرهن است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران با اشاره از اجرای تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راهور فراجا در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به جزییات مصوبه افزایش جریمه‌های راهنمایی و رانندگی پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است