استانی 15:13 - 15 مهر 1401

وزارت خارجه با کشورهای حامی آشوبگری در ایران برخورد کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به هفته وحدت افزود: سیره و سبک رسول خدا در بین ائمه اطهار وجود داشت، رسول خدا با تدبیر اسلام را توسعه داد، ایجاد اتحاد ملی و وفاق و امنیت در جامعه آن زمان بود، رسول خدا با به کار بردن سیاست ویژه‌ای وحدت دینی سیاسی و فرهنگی ایجاد کرد.

وی بیان کرد: اگر سیره رسول خدا خوب دنبال شود حکومت جهانی اسلام محقق خواهد شد، همانطور که جمهوری اسلامی نیز این نوید را داد که از بین بردن طاغوت پس از ۲۵۰۰ سال و ایجاد حکومت اسلامی شد نیست.

امام جمعه کرج تصریح کرد: مسجد سوزی و مسلمان کشی جزو کارها و برنامه‌هایی آنهاست که باعث ایجاد اختلاف بین ملت‌ها و دولت‌ها شدند، امروزها در اطراف آذربایجان، ارمنستان و در داخل به دنبال اختلاف بین قوم‌هایی مانند کردستان و بلوچستان هستند.

وی با بیان اینکه گروه‌های مختلفی مانند داعش را درست کردند تا وحدت جهان اسلام را از بین ببرند، خاطرنشان کرد: اقوام مختلف با وحدتی که دارند پوزه مستکبران را در هفته وحدت امسال به خاک می‌مالند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه دشمنان سال‌ها است به دنبال نقشه و توطئه هستند، گفت: دشمنان اما با حضور مردم همیشه در صحنه با شکست مواجه می‌شوند دشمنان از فشارهای مختلف استفاده می‌کنند اما مردم متحدتر می‌شوند.

وی اظهار کرد: باید در همه حال قدردان رهبری باشیم که با تدبیر همیشه نقشه‌های دشمنان را دفع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در البرز بیان کرد: امروز توان بازدارندگی ایران فقط پشت مرزها نیست، مگر آمریکا نمی‌خواست غرب آسیا را با حمله به افغانستان و عراق آمریکایی کند اما با تدبیرهای مقام معظم رهبری آمریکا مفتضحانه از همه این کشورها اخراج شد.

وی تصریح کرد: اگر درایت رهبری نبود امروز در حوزه‌های مختلف نظامی، علمی، اقتصادی و سیاسی به این درجه نمی‌رسیدیم، درایت ایشان در همه امور باعث سربلندی کشور در جهان شده است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی خاطرنشان کرد: وقتی می‌بینیم امروز دشمن به دنبال هدف قرار دادن خود رهبری است و اصل ولایت فقیه را نشانه گرفتند، در همین استان هم از عده‌ای کوچک انقلابی انتظار بیشتری داشتیم که نه محکوم کردند نه چیزی گفتند و نه در صفحات مجازی خود اقدامی کردند و از مردم عقب ماندند.

وی اظهار کرد: از وزارت خارجه می‌خواهیم که با جدیت بیشتری در مقابل سران کشورهایی که به دنبال آشوب‌گری در ایران هستند برخورد کنند.

امام جمعه کرج متذکر شد: نیروی انتظامی هم با تلاش خود به دنبال ایجاد آرامش در کشور است و به دنبال دفاع از ارزش هاست همه دستگاه‌ها هم باید با هماهنگی بیشتری فعالیت کنند تا هزینه‌ای بر دستگاه‌های دیگر نگذارند.


11704482
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است