استانی 21:55 - 05 اسفند 1398
فرماندار اردبیل:
ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل با اشاره اینکه هدف از تعطیلی مدارس در بحث  کروناویروس کاهش محلهای تجمع است، گفت:  تلاش میکنیم در برنامههای ادارات و محافل عمومی، تجمعات را  به حداقل برسانیم.  

هدف از تعطیلی مدارس، کاهش محل های تجمع است



مسعود امامی یگانه پنجم اسفند در جلسه شورای آموزش و پروش  شهرستان اردبیل، با تاکید بر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه و به خصوص محیطهای آموزشی اظهار کرد: به گفته متخصصان حوزه بهداشت و درمان خطر مرگ و میر  کرونا ویروس از آنفولانزا کم تر است بطوریکه تلاش میکنیم با تدابیر صورت گرفته به شرایط پایدار رسیده  و کنترل شیوع این ویروس به دست بگیریم  تا جامعه را از هرگونه استرس و التهاب دور کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پیشگیری نقش به سزایی در کنترل این ویروس دارد، خاطر نشان کرد: لازم است مردم به تذکرات و توصیههای بهداشتی که از سوی مراجع ذی صلاح بهداشتی اعلام میشود، توجه کنند .

امامی یگانه با یادآوری اینکه امکان آموزشی برای جبران تعطیلیها بعد از عید فراهم است، گفت: پیشنهاد استمرار تعطیلات تا عید نوروز را از طرف شورای آموزش و پرورش شهرستان به مراجع بالاتر اعلام خواهیم کرد . 

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل  تصریح کرد: با همکاری مرکز بهداشت، ضد عفونی کردن مدارس انجام خواهد شد و خانواده ها از این بابت نگران نباشند .

انتهای پیام


10411916
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است