سیاسی 13:28 - 21 بهمن 1394
نوبخت :
سخنگوی دولت با بیان اینکه از ۱۱ اسفند مجلس فرصت کافی را برای بررسی بودجه ۹۵ دارد، گفت: این امکان برای ما هست که اگر مجلس یک هفته کم بیاورد، تا هفته سوم فروردین بتواند بودجه را تصویب کند.

مجلس وقت کافی برای بررسی بودجه ۹۵ دارد

به گزارش فرهنگ نیوز، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه اعضای هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بررسی بودجه ۹۵ در مجلس اظهار داشت: روز گذشته با اعضای کمیسیون تلفیق در سازمان برنامه و بودجه جلسه ای داشتیم و خوشبختانه نمایندگان محترم عضو کمیسیون نظر داشتند که منافع بسیار زیادی است که ما بودجه را بتوانیم قبل از شروع سال ۹۵ به تصویب برسانیم.



وی افزود: راهکارهای مختلفی در این جلسه بررسی شد و قرار شد که دوستان با هیات رئیسه هماهنگ کنند.



نوبخت ادامه داد: امیدواریم بعد از بازگشت نمایندگان به مجلس و برگزاری انتخابات، یعنی از دهم یا یازدهم اسفند بودجه سال ۹۵ در کمیسیون تلفیق و بعد از آن هم در جلسه علنی مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.



سخنگوی دولت تاکید کرد: حتی این امکان برای ما وجود دارد که اگر مجلس یک هفته کم بیاورد، هفته سوم فروردین ۹۵ نیز بتواند بودجه سال آینده را به تصویب برساند و ما هم می توانیم پرداخت هایی را که برای آخر فروردین داریم، با ارقام و اعدادی که در بودجه ۹۵ پیش بینی کرده ایم، انجام دهیم.



وی همچنین در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت اظهار داشت: متناسب با شرایط اقتصادی، حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان را به صورت واقع بینانه تعیین کردیم.



نوبخت تصریح کرد: حداقل حقوق بازنشستگان که ۷۵۰ هزار تومان بود را به بالای یک‌ میلیون تومان می رسانیم که این نیز مستلزم آن است که بودجه ۹۵ در سال ۹۴ تصویب شود تا ما بتوانیم این کار را انجام دهیم، لذا برای کشور خوب نیست که پس از شرایط پساتحریم ۲-۳ ماه دیگر ما کشور را متوقف کنیم تا بودجه به تصویب برسد.



سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: امیدواریم همچنان که مجلس تا امروز با دولت همکاری خوبی داشته است، ان شاءالله پس از انتخابات نیز با سرعت بیشتری بودجه ۹۵ را بررسی کند.

 


7671041
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره ریز پرنده‌های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور پیامی از حمایت‌ها و پشتیبانی ملت ایران پس از عملیات پیروزمند «وعده صادق»، تشکر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ظهر امروز مراسم ختم پرویز داودی معاون اول دولت نهم برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی به صورت تلفنی گفتگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال ۱۴۰۳ به ریاست سرلشکر محمد باقری و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آب و مواد غذایی مورد نیاز سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان توسط یک فروند هواپیمای سی-۱۳۰ نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید لشگری به این استان ارسال شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در ارمنستان درباره گفتگو‌های اخیر ارمنستان و جمهوری آذربایجان گفت: مقامات ارمنستان ما را در ارتباط با این گفتگو‌ها مطلع کردند و گفتند توافقاتی که صورت گرفته در چارچوب اعلامیه آلماتی است، یعنی بر اساس مرز‌های بین المللی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است