گوناگون 11:33 - 29 فروردین 1400

رئیس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمدجواد دهقانی را به عنوان «رئیس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت «رئیس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری» منصوب می‌شوید.

بر اساس مصوبه جلسه ۹۱۵ مورخ ۰۲/‌۰۸/‌۱۳۹۸‬ شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، مبنی بر تجمیع پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، و نیز تصویب عنوان جدید "مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری" در جلسه ۹۳۶ آن شورا، انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف مؤسسه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید.

امید است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و سیاست‌های توسعه علمی همه جانبه ایفا نمائید.

گفتنی است پیش از این محمدجواد دهقانی ریاست مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرستی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را برعهده داشت.


11030123
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است