ورزشی 21:03 - 30 مرداد 1393
حاشیه دیدار الاهلی و السیلیه
دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ ستارگان قطر با گلزنی هافبک ایرانی الاهلی آغاز شد.

لیگ ستارگان قطر با گلزنی یک ایرانی آغاز شد/ «لبیک یا غزه» روی پیراهن تیم جباری و حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار افتتاحیه لیگ ستارگان قطر از ساعت 20 امشب بین تیم‌های الاهلی و السیلیه آغاز شد.

در این دیدار که به میزبانی الاهلی در حال برگزاری است، این تیم سبزپوش از هر دو بازیکن ایرانی خود یعنی مجتبی جباری و سیدجلال حسینی در ترکیب خود بهره می‌برد.

نیمه اول این دیدار در حالی یک بر صفر به سود الاهلی به پایان رسید که مجتبی جباری در دقیقه 43 این دیدار نخستین گل مسابقه را برای تیمش از روی ضربه کرنر ارسالی با ضربه سر به ثمر رساند تا در واقع فصل جدید لیگ ستارگان قطر با گلزنی مجتبی جباری آغاز شده باشد.

*نکته قابل توجه در این دیدار اجرای قوانین جام جهانی 2014 برزیل در کنار فیلم‌برداری مسابقه با استانداردهای بین‌المللی است که مجموعه این اقدامات رنگ و بویی خاص به این دیدار بخشیده است.

*از جمله این قوانین می‌توان به قطع مسابقه در دقیقه 30 به منظور استراحت بازیکنان اشاره کرد، ضمن اینکه داور بازی در هنگام زدن ضربات ایستگاهی از اسپری‌های محو شونده استفاده می‌کرد.

نحوه ورود دو تیم نیز شبیه‌سازی شده از دیدارهای جام جهانی بود و جالب اینکه هنگام ورود دو تیم به زمین، در کنار بازیکنان فشفشه‌هایی روشن شد. بازیکنان نیز به تقلید از سبک جام جهانی برزیل با یکدیگر و با داور مسابقه، دست جوانمردانه دادند.

در این بین هنگام ورود دو تیم حتی آهنگ جام جهانی در ورزشگاه پخش شد.

*زمانی که تیم الاهلی در حال گرفتن عکس تیمی یادگاری بود میلان ماچالا، سرمربی این تیم با موبایلش از بازیکنان تیمش عکس گرفت.

*نکته قابل توجه اینکه در دقیقه 22 ماچالا زمین مسابقه را ترک کرده و در دقیقه 24 دوباره به روی نیمکت تیمش بازگشت.

*در ابتدای مسابقه بازیکنان دو تیم با بنر «لبیک یا غزه» به زمین آمدند ضمن اینکه بنر بزرگ این شعار نیز در دستان تماشاگران بود. بازیکنان الاهلی نیز شعار لبیک یا غزه را روی پیراهن‌هایی که زمان ورود به زمین بر تن داشتند، حک کرده بودند.


4531169
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است