استانی 16:42 - 06 مرداد 1393
کارآموزیان:
کرمان – خبرگزاری مهر: مدیر ساخت و توسعه راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از اجرای پروژه رفع نقاط حادثه خیز جاده های استان کرمان خبر داد.

رفع نقاط حادثه خیز جاده های کرمان در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، علی کارآموزیان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز دور جدید سفرهای تابستانی گفت: از ابتدای سال جاری رفع نقاط حادثه خیز جاده های استان کرمان در دستور کار قرار گرفته است و بخشی از این مکانهای حادثه خیز بهسازی شده است و این طرح در سایر جاده های استان نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: از شاخص ترین طرحهای که با توجه به بروز سوانح در دستور کار قرار گرفته است تکمیل و اصلاح قوس تاسیسات جاده راور به زرند است که 1.5 میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص یافته و اصلاح تقاطع غیر هم سطح سرچشمه که برای این طرح نیز 8 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از اجرای طرحهای باند دوم برخی از جاده های کرمان خبر داد و گفت: این طرحها در مرحله انتهی هستند و به زودی به بهره برداری می رسند.

وی از افتتاح فاز جدید باند دوم جاده حادثه خیز کرمان - بم خبر داد و گفت: با اجرای این فاز شش کیلومتر دیگر از حادثه خیزترین بخش این جاده زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

این مسئول ادامه داد: هشت کیلومتر از باند دوم کرمان - بافت و چند طرح دیگر به بهره برداری می رسد که در مجموع 26 میلیارد تومان برای اجرای این طرحها نیز هزینه شده است.


4349325
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است