فرهنگی‌هنری 16:15 - 22 بهمن 1394
امسال برای اولین بار تعدادی از آثار منتخب جشنواره تجسمی فجر به نگارخانه فرهنگسرای بهمن آمده‌اند.

محمدرضا ملیجی، مدیر نگارخانه فرهنگسرای بهمن، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به اینکه فضای نگارخانه بهمن بسیار بزرگ است و سالنی حدود 1500 متر را در اختیار دارد، ظرفیت خوبی برای برپایی نمایشگاه‌های خوب و حرفه‌ای دارد. همان‌طور که تاکنون نمایشگاه‌هایی مثل نمایشگاه «غزه» و «داعش» و یا نمایشگاه «فرزند بیشتر» در سطح ملی در اینجا برگزار شده است.


وی افزود: طی چند ماه گذشته طبق نامه‌نگاری‌هایی که با امور تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دادیم، قرار شد همه آثار منتخب تجسمی فجر در یک محل خاص به نمایش درنیاید و در فضاهای مختلف و گالری‌های گوناگون به نمایش درآید. از این رو پس از موافقت امور تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد، تعدادی از آثار منتخب فجر به نگارخانه فرهنگسرای بهمن آمد.


وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من باید از تمام ظرفیت‌ها در پیشبرد هنر بهره جست که یکی از آنها آموزش و پرورش است. در این چند روز بیش از 1000 دانش‌آموز به نگارخانه آمدند از آثار بازدید کردند و با آنها عکس یادگاری گرفتند.


ملیجی تصریح کرد: در این نمایشگاه حدود 50 اثر با ابعاد 70×100 ارایه شد که با توجه به اعتقاد قلبی من مبنی بر اینکه فرهنگسرای بهمن با حمایت ریاست فرهنگسرا بنا دارد کلیددار هنرمندان این دوره باشد. خوشحالم که این نمایشگاه حرفه‌ای در نگارخانه فرهنگسرا به نمایش درآمد.


گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای بازدید از آثار منتخب جشنواره تجسمی فجر می‌توانند به نگارخانه فرهنگسرای بهمن مراجعه نمایند.






انتهای پیام/









7674710
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری با سابقه رادیو ایران گفت: من ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» اجرا کرده‌ام و مردم همیشه با رادیو دوست بوده اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری برنامه از مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این مسابقه قرآنی را تماشا کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک استاد زبان و ادبیات پارسی با اشاره به روز جهانی کتاب و حق مولف، سرانه مطالعه در ایران را در مقایسه با دیگر کشور‌ها پایین دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی درخت گردو در سالن شیخ بهایی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شش فیلم داریوش مهرجویی با قاب‌هایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان در جشنواره فیلم مسکو به نمایش گذاشته می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری و رونمایی از پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری برگزار و بخش‌های رقابتی، ترویجی و کارگاه‌های این دوره تشریح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونسیتی باعث افتخار مردم پاکستان هم شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» افتخاری گفت: ما صدای لحظه‌ها هستیم و رادیو این توان را دارد که به روز و به لحظه صدای خود را به مخاطب برساند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری عوامل برنامه تلویزیونی« به افق فلسطین » صبح امروزدر اداره کل سازمان صدا و سیما برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فرهاد قائمیان گفت: در تدارک برگزاری نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام هستیم و امیدوارم هنرمندان عزیزمان در این عرصه افتخارآفرین باشند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است