استانی 16:11 - 25 شهریور 1398
معاون درمان وزارت بهداشت و درمان خبر داد:
معاون درمان وزارت بهداشت و درمان از راه‌اندازی اورژانس هوایی گیلان و تجهیز بیمارستان مرزی شهید بهشتی آستارا خبر داد.

دستور تجهیز بیمارستان آستارا صادر شد

به گزارش ایسنا، قاسم جان‌بابایی، در جریان سفر به شهرستان مرزی بندر آستارا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان آستارا دارای مشکلاتی از قبیل نبود سی.تی. اسکن و شلوغی اورژانس است که به زودی حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سی.تی. اسکن این بیمارستان تأمین شده و به زودی تحویل می‌شود، ادامه داد: با راه‌اندازی این بخش، حجم وسیعی از اعزام‌های بیماران به خارج از شهرستان قطع می‌شود.

جان بابایی با بیان اینکه فقدان حضور بخش خصوصی در بخش درمان و توریستی بودن شهرستان عاملی بر شلوغ بودن اورژانس این منطقه شده است، افزود: علاوه بر تجهیز بخش نوزادان، پزشکان متخصص بیمارستان آستارا نیز تأمین می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان در بخش دیگر سخنان خود از اقدامات دولت تدبیر و امید در قالب طرح تحول سلامت سخن گفت و خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات، توسعه طرح اورژانس هوایی بود.

وی با بیان اینکه در حال حاظر تعداد اورژانس‌های هوایی کشور به 44 مرکز افزایش یافته است، گفت: در آینده‌ای نزدیک برای گیلان هم این مرکز راه‌اندازی می شود.

وی اضافه کرد: گیلان شرایط سخت ترافیکی و رفت و آمد را دارد و بالگردهای این اورژانس می تواند به داد مردم برسد.

قاسم جان بابایی در پایان تصریح کرد: با توجه به تحریم‌ها و مشکلات، دولت توانسته در سال جاری 40 بیمارستان را در مناطق مرزی و محروم برای افتتاح آماده کند که تعدادی افتتاح شد و الباقی نیز تا پایان سال افتتاح می‌شوند.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید معاون وزیر، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی آستارا و بیمارستان در دست احداث لوندویل بازدید کردند.

انتهای پیام


10239267
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است