استانی 20:00 - 31 تیر 1398

مبنای ارزیابی عملکرد دستگاه ها نباید غلط انداز باشد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین خواجه ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه خوزستان اظهار کرد: وقتی ما در سطح کشور توسط وزارت علوم ارزیابی می‌شویم در این نکته مانده‌ایم که در استان هم باید مورد ارزیابی قرار گیریم؟ اینکه باید توسط وزارت علوم ارزیابی شویم و یا توسط استانداری برای ما معلوم نیست.

وی افزود: عدم ارائه مستندات درباره ارزیابی عملکرد به همین دلیل بوده است و با مکاتباتی هم که داشته‌ایم درخواست شد که مشخص شود دانشگاه براساس چه شاخص‌هایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و آیا این ارزیابی با سایر دستگاه‌های اجرایی و دولتی متفاوت است.

خواجه یادآور شد: با استعلامی که از وزارت علوم گرفتیم آنها می‌گویند که ارزیابی تنها از طریق خود ما انجام می‌شود و اجباری به ارزیابی از طریق استان نیست.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: جمعیت مورد مقایسه در ارزیابی و رتبه بندی بر اساس این مقایسه درست نیست و ارزیابی صورت گرفته نتایج درستی را به ما نمی‌دهد.

خواجه گفت: مقایسه و ارزیابی باید بین سازمان‌های مشابه صورت گیرد و دانشگاه‌ها را باید با هم مقایسه کرد، حتی دانشگاه علوم پزشکی به دلیل ارائه خدمات پزشکی با چمران قابل مقایسه نیست.

وی افزود: ارزیابی‌ها نباید غلط انداز و گمراه کننده باشد چون موجب از بین رفتن اعتماد می‌شود.


10185612
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است