استانی 20:56 - 15 خرداد 1399
ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از وقوع حریق در جنگل‌های حوالی سد کارون چهار موسوم به بلیط بلند در استان خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه‌های امدادرسان و مردم محلی حریق مهار شد.

جنگل‌های چهارمحال و بختیاری طعمه حریق شد

مرتضی زمانپور در گفت‌وگو با ایسنا از وقوع حریق در جنگل‌های حوالی سد کارون چهار موسوم به بلیط بلند در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این حادثه روز گذشته به علت بی‌احتیاطی گردشگران در روشن کردن آتش رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: بلافاصله نیروهای هلال‌احمر، یگان حفاظت منابع‌طبیعی از ۳ شهرستان اردل، کیار و لردگان به محل وقوع حریق اعزام و با کمک نیروهای محلی اقدام به اطفای حریق کردند.

وی توضیح داد: متأسفانه امروز مجدد آتش شعله‌ور و در حال سرایت به مناطق دیگر بود، که مجددا نیروها به منطقه اعزام و عملیات اطفای حریق با کمک جوامع محلی ادامه پیدا کرد و خوشبختانه پس از گذشت چند ساعت آتش به طور کامل مهار شد.

زمانپور با بیان اینکه میزان خسارت در حال برآورد است، خاطرنشان کرد: اگر همکاری دستگاه‌های اجرایی و مردم محلی برای اطفای حریق نبود، قطعا شاهد وقوع فاجعه در جنگل‌های چهارمحال و بختیاری بودیم.

انتهای پیام


10560456
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است