ورزشی 17:19 - 27 اسفند 1397

جشن پایان‌ِ سال سرای ژیمناستیک و سالن شهدا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در روزهای واپسین سال ۹۷ ژیمناستیک تهران شاهد گردهمایی و جشنی باشکوه در سالن مازیار لطیفی بود و دهها تن از ژیمناست‌های برتر تهرانی و همچنین استعدادهای آینده این رشته قهرمان ساز ورزشی، دور هم جمع شدند.

درجشن صمیمی پایان سال «سالن سرای ژیمناستیک» و سالن شهدا (مازیار لطیفی) چهره‌های شاخصی از جمع رؤسای فدراسیون‌های ورزشی، مربیان برجسته ژیمناستیک، پیشکسوتان این رشته، ورزشکاران ملی پوش، صدها تن از والدین و خانواده‌های ورزشکاران و همچنین اصحاب رسانه حاضر بودند. سرای‌ژیمناستیک که از دهه‌شصت توسط استاد حمید به‌آیین و استاد جعفر درویش‌زاده تأسیس شد، تا امروز خواستگاه ده‌ها تن از ژیمناست‌های شاخص ایران بوده است. سالن شهدا نیز که در منطقه شش توسط استاد حسن لطیفی پایه گذاری شده است، میزبان این برنامه بود.

در ابتدای این مراسم جعفر درویش زاده رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک ایران که خود از قهرمانان و مربیان نامی ایران و آسیاست، به سخنرانی انگیزشی پرداخت و سپس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی نیز از سجایای اخلاقی حاکم بر این دو باشگاه گفت.

سپس همزمان با اهدای مدال و حکم‌های سالانه به بیش از ۷۰ استعداد درخشان ژیمناستیک، هدایایی به چهار ملی پوش ارزنده کشورمان تقدیم کرد. ملی پوشانی چون نیما یعقوبی (تیم ملی جوانان)، محمدمهدی رشیدی، محمد صدرا مبین، آرمان خدایی، صدرالدین هاشمی نژاد (اعضای تیم ملی نوجوانان) که قهرمانی مسابقات استعدادهای برتر آموزش و پرورش را به ارمغان آوردند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم همچنین از نقش سازنده مربیان ارزشمندی چون منصور یعقوبی، حسام درویش‌زاده، یاور امیدی، مهدی تژده و محسن مهرمند تقدیر شد. در پایان از تلاش و مقام‌های نیما عباسی، عیسی مددیان، سهیل خداداد، دانیال درویش، مانی میرزایی، امیرعلی ورمقانی و آئین نصرالهی که در مسابقات لیگ و کارگری و همچنین آموزش و پرورش موفق نشان دادند، تجلیل و قدردانی شد و در پایان نیز عکس یادگاری پایان سال با حضور همه ورزشکاران و مربیان ثبت شد.


10082360
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است