فرهنگی‌هنری 23:23 - 04 فروردین 1397
کتاب ملک سلطانی و نگین سلیمانی شامل پژوهش‌ها و جستارهایی درباره رسانه و سیاست و امنیت نوشته امیر دبیری مهر پژوهشگر علوم سیاسی از سوی انتشارات نقد فرهنگ منتشر شد.

در این کتاب که با رهیافت بین رشته ای علوم سیاسی؛ علوم ارتباطات و مطالعات امنیتی ودفاعی تالیف شده است به موضوعاتی مانند: بازیگران نوین عرصه سیاست؛ بازیگران غیر رسمی موثر بر امنیت، رابطه رسانه و امنیت ملی، رابطه رسانه‌ها و هویت ملی، تاثیر کنش رسانه‌ای بر روابط بین‌الملل، تکنیک‌های عملیات روانی، تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای بر امنیت روانی و هویت جامعه ایرانی و... به روش تحلیلی پرداخته شده است.

با توجه به اینکه مطالب این کتاب در 10 سال اخیر و متناسب با نیازها و اقتضائات کشور و با رویکرد پژوهشی تالیف شده و در این اثر بطور یکجا عرضه می‌شود مخاطب اصلی این کتاب همه علاقمندان و دست اندکاران حوزه های سیاسی و رسانه‌ای و امنیتی کشور بویژه پژوهشگران‌، استادان و دانشجویان رشته‌های علوم سیاسی ، روابط بین‌الملل، علوم ارتباطات و علوم دفاعی و امنیتی هستند.

گفتنی است کتاب ملک سلطانی و نگین سلیمانی اولین کتاب از سری تاملات اندیشکده خرد است و کتابهای دوم و سوم نویسنده تحت عناوین (فرزانگی و جهان‌داری): درنگی درباره فرهنگ ، توسعه و روابط بین‌الملل و (خردمندی و پارسایی): تاملاتی درباره پیوندهای دین و سیاست و جامعه به زودی از سوی انتشارات نقد فرهنگ به بازار نشر عرضه خواهد شد.

این کتاب ملک سلطانی و نگین سلیمانی دومین اثر امیر دبیری مهر است که بعد از کتاب مولفه‌های فرهنگی گفتمان مقاومت که از سوی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات در سال 1391 منتشر شد، به بازار نشر ارایه می‌شود.

امیر دبیری مهر (1356) نویسنده و پژوهشگر؛ دانش آموخته علوم سیاسی با گرایش جامعه شناسی سیاسی در مقطع دکتری تخصصی (1389) است که از سال 1375 به نویسندگی و تحقیق در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی اشتغال دارد. او همچنین مدیر اندیشکده خرد (www.dabirimehr.r) است.

گفتنی است عرضه عمومی این کتاب از سوی انتشارات نقد فرهنگ با قیمت پشت جلد 20 هزارتومان بعد از تعطیلات نوروزی خواهد بود اما علاقمندان به دریافت زودتر کتاب برای هماهنگی می‌توانند به شماره 09201052183 پیامک دهند یا با شماره 02176276748 تماس بگیرند. در صورت درخواست برای بیش از 5 نسخه تخفیف 20 درصدی برای متقاضی اعمال خواهد شد.


9724134
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» گروه سینمایی هنر و تجربه از آغاز زمستان ۱۴۰۲ تاکنون ۱۳ فیلم را روی پرده سینما برد که «ایساتیس» پرفروش‌ترین و «انتخاب» کم‌فروش‌ترین آثار بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد از امروز اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» با حضور وزیر فرهنگ و جمعی از پیشکسوتان هنر خوشنویسی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اول اردیبهشت همزمان با روز سعدی، پیامی تصویری منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محمد دلاوری، مجری تلویزیون و روزنامه‌نگار در برنامه «بی‌واسطه» شبکه یک سیما از ضعف ساختاری شرکت‌های خودروسازی پرسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کیانو ریوز بازیگر شناخته شده سینما در حال گفتگو برای بازی در فیلمی دلهره آور با نام «سیستم سرگرمی خراب است» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صرافان گفت: من برای اولین‌بار در کودکستان عشق را تجربه کردم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امامی گفت: دو موضوع در زندگی فرهنگی و اجتماعی ما مهم هستند. یکی، مکان رویداد‌ها و دیگری، زمان رویدادهاست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر کشورمان گفت: بنا دارم برای سال پیش‌رو دو اثر با محوریت جبهه مقاومت اسلامی و نوشته‌ای از ویلیام شکسپیر را روی صحنه نمایش ببرم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور ۵۸۹ مخاطب توانست بیش از ۱۳ میلیارد بفروشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است