استانی 02:29 - 20 آذر 1397

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر آباد اظهار داشت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید و با توجه به تاکیدات رئیس جمهور و همچنین استاندار بوشهر مبنی بر اولویت داشتن  و به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام، پروژه‌های عمرانی در سطح شهر آباد پیشرفت خوبی داشته است و به امید خدا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در آینده نزدیک با اتمام پروژه‌های در حال ساخت و اجرای پروژه‌های جدید تحول بزرگی در شهر آباد ایجاد کنیم.

وی، هدف از بازدیدهای دوره‌ای پروژه‌های عمرانی شهرستان را در جریان قرار گرفتن روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها و مسائل و مشکلات احتمالی دانست و افزود: با بررسی مشکلات  و نواقص پروژه‌ها نسبت به رفع آنها اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت رعایت استانداردهای لازم در اجرای طرح های عمرانی در شهرستان، با بازرسی‌های مستمر بر نحوه تکمیل این طرح‌ها، نظارت کامل و جامعی داشته و با هرگونه کم‌کاری و کوتاهی در امر حفظ کیفیت طرح ها برخورد خواهد کرد.

رفیعی پور در بازدید از پروژه احداث ساختمان شهرداری آباد و بلوار ورودی شهر نیز بیان داشت: تلاش شهردار و شورای اسلامی شهر آباد قابل تقدیر بوده و پروژه ساختمان شهرداری که نیاز ضروری شهر است، از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: بلوار ورودی شهر نیز که از مطالبات شهروندان است، به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز و انشاءالله در هفته دولت سال آینده این پروژه نیز به بهره برداری برسد.

در این سفر از مدارس و مرکز جامع سلامت، جاده بین مزارع و محل درخواست احداث جایگاه سوخت، احداث مسیر ارتباطی شهر آباد تا روستاهای همجوار و  ورزشگاه این شهر بازدید بعمل آمد.


9996337
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است