استانی 11:11 - 01 مرداد 1393
اردبیل/
استاندار اردبیل گفت:هرچند آب آشامیدنی شهر اردبیل از لحاظ میکروبی و شیمیایی آلوده نیست ولی مردم شایسته آب آشامیدنی با کیفیت تری هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: درباره مشکل نامطلوب بودن کیفیت و کمبود آب آشامیدنی در اردبیل و برخی از شهرستان ها هرچند شاید درگذشته کوتاهی هایی شده باشد ولی می توان با عزم جدی در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برطرف کرد.



وی از مدیران شرکت سهامی آب منطقه ای و نیز آب و فاضلاب استان اردبیل خواست که در اسرع وقت با انجام کار کارشناسی و مطالعه ، علت بی کیفیتی فیزیکی آب آشامیدنی شهر اردبیل را پیدا و نسبت به رفع مشکل به هر طریق ممکن اقدام نمایند.



استاندار اردبیل کمبود آب آشامیدنی و خشکسالی را یک موضوع تدریجی دانست و گفت : چنین نیست که کمبود آب در کشورمان و استان اردبیل به شکل غیرمنتظره بروز کرده باشد و لذا با بهره گیری از نظرهای مشاوران باید نه فقط زمان حال بلکه وضعیت آب استان برای دست کم 20 سال آینده مورد بررسی قرار بگیرد و راه کارهای لازم برای رفع مشکل به کار گرفته شوند.



خدابخش تصریح کرد : مردم هنگام برخورد با مشکل های گوناگون از ما مدیران بیان علت ها را نمی خواهند بلکه وظیفه ما تامین امکانات و رفع کاستی هاست.



وی گفت:به خاطر آن که سد اردبیل ( یامچی ) با کاربری کشاورزی ساخته شده بود اما بعدها باتوجه به موضوع تامین آب جمعیت شهر اردبیل مسوولان ذی ربط وقت برای این منظور به سد یامچی پناه بردند که به طور یقین این موضوع از علل اصلی پایین بودن کیفیت فیزیکی آب آشامیدنی شهر اردبیل می باشد.



وی بیان کرد: باوجود قرار داشتن کشورمان در تحریم ها و نیز مشکل های مالی و اعتباری مهمی که از اجرای نادرست هدفمندی یارانه ها در بخش حامل های انرژی برای تعدادی از ارگان ها و سازمان های ذی ربط به وجود آمده ؛ دولت تدبیر و امید توان و امکان رفع مشکل ها و اجرای طرح های مهم در زمینه رفع کاستی ها و نارسایی های جامعه را دارد و هرگاه اراده کند موفق عمل می کند.





انتهای پیام/ش/ن


4305970
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است