استانی 13:07 - 08 اسفند 1399

وزیر بهداشت با مراجع عظام تقلید در قم دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی صبح جمعه در سفری به قم، با همراهی استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به دیدار مراجع تقلید شیعیان و علما رفت و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با شیوع کرونا ارائه کرد.

دیدار با آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، جوادی آملی و سعیدی از برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر به قم بوده است.

آیت الله مکارم شیرازی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته کادر درمانی و مدافعان سلامت در کشور و استان قم در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: همگان بر رعایت دستورات بهداشتی اهتمام ورزند.

آیت الله سبحانی هم در دیداری جداگانه ضمن قدردانی از تلاش‌های جامعه سلامت کشور در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: در حال حاضر که سلامت جامعه در معرض خطر جدی است، کادر سلامت مجاهدین فی سبیل الله هستند؛ سعی کنید تا جایی که ممکن است وضعیت معیشتی و اقتصادی کادر بهداشت و درمان ساماندهی و مشکلات آنها برطرف شود.

این مرجع تقلید شیعیان با قدردانی از تلاش‌های جامعه سلامت، افزود: مردم با دعا و توجه و البته با رعایت مسائل بهداشتی باید بکوشند تا هر چه زودتر مشکلات مرتفع و برطرف شود.

آیت الله جوادی آملی نیز با تقدیر از تلاش‌های یک ساله تیم درمان و جامعه پزشکی برای مهار و درمان ویروس کرونا، گفت: این تلاش‌ها قطعاً در نزد خداوند ماجور هست و اجر بزرگ و اجر عظیم برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه توجه به دستورات علمی جز مسائل اساسی دین است و همه ما موظف هستیم درباره مسائلی که از سوی جامعه علمی کشور مطرح می‌شود توجه داشته و دیگران را نیز به رعایت این مسائل تشویق کنیم، افزود: گسترش علوم پزشکی مدیون وجود بیماری‌ها است و وجود ویروس کرونا جامعه پزشکی و جامعه علمی ما را پویاتر و فعال‌تر کرده و دانشمندان ما امروز توانستند در زمینه درمان این بیماری مؤثر بوده و برای تولید واکسن جزو اولین‌ها در دنیا باشند.


10967637
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است