اجتماعی 11:31 - 09 آبان 1393
سرهنگ خیلدار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد
فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست کشور از تصویب طرح جمع‌آوری دامگاه‌های تالاب فریدونکنار در هفته آینده خبر داد.

 حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به نشستی که طی چند روز گذشته با حضور مدیر کل محیط زیست استان مازندران مبنی بر  حل مشکل دامگاه‌ها در تالاب فریدونکنار برگزار شده بود گفت: در طی این جلسه قرار بر آن شده تا شنبه هفته آینده جلسه‌ای در اداره کل امنیتی استان مازندران با حضور نیروی انتظامی و شورای تأمین استان برگزار شود تا راهکار مناسبب برای برخورد با متخلفین در قالب یک طرح اتخاذ شود.



فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: یگان حفاظت محیط زیست و شورای تأمین استان مازندران در تلاش است تا هفته آینده طرحی را مبنی بر جلوگیری از شکار غیر مجاز پرندگان در تالاب فریدونکنار به تصویب برساند.



وی با اشاره به تدوین طرح برخورد با متخلفین اظهار داشت: با تصویب این طرح یگان حفاظت محیط زیست به هیچ وجه کوتاهی در زمینه برخورد با متخلفان به خرج نمی‌دهد و به صورت جدی با آنها برخورد خواهد کرد.



خیلدار با تأکید بر دائمی بودن این طرح بیان داشت: در راستای این طرح قرار بر آن است که هر چند روز یک بار اکیپی برای سرکشی به محل دامگاه‌ها اعزام شود و با متخلفین برخورد شود.



فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست با تأکید بر این که جمع‌آوری کامل دامگاه‌ها تنها زمانی امکان پذیر است که تمام ارگان‌های ذیربط با یگان حفاظت محیط زیست همکاری کنند، تصریح کرد: تا زمانی که فرماندار فریدونکنار که رئیس شورای تأمین شهرستان است برای انجام تدابیر امنیتی با یگن حفاظت محیط زیست همکاری کنند یگان به تنهایی قادر به انجام هیچ فعالیتی نیست.



خیلدار با اشاره به اینکه معضل سال‌هاست که گریبان پرندگان تالاب فریدونکنار را گرفته است، اظهار داشت: از گذشته تعدادی از دامگاه‌ها مجوزنصب داشته‌اند اما متأسفانه در دولت قبلی به دلیل عدم توجه به این موضوع عده‌ای از شکارچیان به صورت غیر قانونی به نصب دامگاه پرداخته‌اند.



وی با اشاره به این که جمع آوری دامگاه‌ها نیاز به همکاری همه جانبه مردم دارد، افزود: مردم باید برای جمع‌آوری این دامگاه‌ها با یگان و اداره محیط زیست استان مازندران همراه باشند تا زمانی که مردم همکاری نکنند هیچ ارگانی نمی‌تواند اقدام مناسبی در این زمینه انجام دهد.



وی در پایان گفت: یگان ویژه حفاظت محیط زیست خواهان همکاری همه جانبه دادستان شهرستان فریدونکنار و فرمانداراین شهر برای جمع آویر دامگاه‌ها است.



انتهای پیام/  


5081707
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امداد و نجات اعلام کرد: تاکنون به بیش از ١٠ هزار نفر در جنوب کشور امدادرسانی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است