استانی 13:06 - 20 آذر 1397

مناطق مختلف ایران ظرفیت زیادی برای توسعه روابط بین الملل دارد

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار قزوین در حاشیه اجلاس کنفرانس عمومی موسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با میشائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران دیدار و گفتگو کرد.

میشائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران در دیدار با استاندار قزوین گفت: خوشحالیم که در این شهر زیبا و تاریخی یک کنفرانس علمی برگزار شده و ایران در مسیر فغعالیتهای بین المللی علمی هم پیشتاز است.

وی افزود:قزوین نمونه خوبی از نگاه به گذشته و آینده است و می تواند در حوزه علمی هم نقش آفرین باشد و با دیدن توانایی های شما در عرصه های علمی و دانشگاهی علاقمند به توسعه روابط با ایران و از جمله قزوین در سایر بخشها هستیم.



برشتولود تصریح کرد: اخیرا یک هیئت علمی از کشور آلمان به ایران سفر کردند و امروز که در قروین هستیم به نظر می رسد این منطقه نمونه خوبی از علم و تکنولوژی و صنعت و کشاورزی دارد که می تواند برای سرمایه گذاران خارجی مناسب باشد.

وی گفت: علیرغم فشارهایی که در تحریم به ایران وارد می شود و محدودیت هایی که ایجاد شده اروپا علاقمند به توسعه روابط با ایران است.

سفیر آلمان در ایران یادآورشد: علاقه داریم از بناهای تاریخی و علمی شما دیدن کنیم و با ظرفیت های این خطه بیشتر آشنا شویم و ضمن توصیه به دیگران برای سفر به ایران زمینه توسعه مناسبات بین المللی با استانهای ایران هم مهیا شود.


9996848
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است