اجتماعی 10:57 - 04 آبان 1393
مراغه - ایرنا - فرماندار عجب شیر خواستار ایجاد زیرساخت ها در منطقه نمونه گردشگری قلعه چای شد و گفت: این منطقه از ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به مجموعه بزرگ گردشگری برخوردار است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم طاهری روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت گردشگری این شهرستان در کارگروه فرهنگی افزود: صنعت گردشگری از اهمیت زیادی در رونق اقتصادی منطقه داشته و باید شرکت های دارای مجوز برای جذب گردشگر به منطقه بیشتر تلاش کنند.



وی، سرمایه گذاری برای ایجاد زیرساخت ها در مناطق گردشگری این شهرستان را از اولویت های مدیران دستگاه ها اعلام کرد و گفت: این شهرستان دارای سه منطقه نمونه گردشگری و بیش از 100 اثر تاریخی بوده و نیازمند توجه بیشتر مسوولان استان است.



فرماندار عجب شیر ادامه داد: منطقه قلعه چای از محورهای مهم گردشگری طبیعی استان بوده که باید دستگاه های دولتی با حمایت بخش خصوصی و همکاری و مشارکت اهالی، نسبت به ساماندهی و مدیریت آن تلاش کنند.



طاهری، خواستار تعیین تکلیف سرمایه گذار طرح سرمایه گذاری در حاشیه سد قلعه چای این شهرستان شد و یادآوری کرد: زمانبندی اجرای کامل این طرح 10 سال بوده و تاکنون اقدام خاصی در آن انجام نشده است.



وی گفت: این طرح در 150 هکتار از اراضی حاشیه سد قلعه چای و با اولویت گردشگری سلامت و گردشگری ورزشی اجرا می شود که سرمایه گذار این طرح تاکنون هیچ سرمایه گذاری در این منطقه انجام نداده است.



وی خاطرنشان کرد: اولویت سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری حاشیه سد قلعه چای با طرح های زودبازده و حفاظت از طبیعت بکر است.



شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.



7485/590/245

انتهای پیام /*


5041318
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر از دستگیری عاملان رعب و وحشت در اسلامشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: بیش از پنج هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: بیش از پنج هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار گودرزی گفت: چند روز پیش انتشار فیلمی از صحنه سرقت بعنف در اتوبان صدر ذهن‌ها را متوجه خود کرد و فرصتی فراهم شد تا یک بار دیگر پلیس آگاهی تهران بزرگ اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی و هوشمندی کارآگاهان خود را به رخ مجرمین بکشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خواستگار شرور وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید با حمله به خانه او و ضرب و جرح خانواده‌اش وی را ربود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران دستگیر شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تاکسی‌های اینترنتی اگر نگران راننده‌ها هستند، کمیسیون آن‌ها را کم کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران گفت: وام بازنشستگان تامین اجتماعی امسال افزایش پیدا می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران گفت: به منظور سامان‌بخشی وضعیت پارک موتورسیکلت‌ها در معابر شهری پهنه مرکزی پایتخت، طرح تامین زیرساخت‌های لازم و ایجاد ۵٠ محل برای توقف و پارک موتورسیکلت در نواحی ۶ گانه در دستور کار قرار گرفت. ...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با راه‌اندازی پایانه شرق جدید تا اواخر خردادماه امسال، پایانه شرق سابق جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است