استانی 17:43 - 20 بهمن 1394
فرماندار نعمانیه استان واسط عراق و هیئت همراه از بخش‌های مختلف قلعه والی شهر ایلام بازدید کرد.

بازدید فرماندار نعمانیه عراق از قلعه والی ایلام

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان «محمد عیدان مهدی» و هیئت همراه از موزه مردم‌شناسی مستقر در قلعه والی دیدن کردند.

فرماندار نعمانیه هم‌چنین با «عبدالمالک شنبه‌زاده»، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش «وحید درخشنده»، مسئول روابط عمومی میراث‌فرهنگی ایلام با «عبدالجلیل» مسئول روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام با مسئول هماهنگی هیئت استان واسط در خصوص توسعه همکاری‌های گردشگری دو استان تبادل‌نظر کردند.

در این دیدار در خصوص نحوه طراحی پوسترهای تبلیغاتی و سی‌دی‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری دو استان ایلام و واسط عراق توافق شد.

به گزارش ایسنا، استان واسط عراق یکی از استان‌های هم‌مرز ایلام در کشور عراق است و روابط فرهنگی، اقتصادی و گردشگری استان‌های ایلام و واسط عراق و دیگر استان‌های هم‌مرز در سال‌های اخیر با سفرهای دوجانبه مقامات ارشد دو استان گسترش یافته است.

استان شیعه‌نشین واسط به مرکزیت کوت در شرق عراق و در جدار مرزی استان ایلام واقع است.

استان ایلام با 430 کیلومتر مرز مشترک طولانی‌ترین مرز مشترک با کشور عراق دارد و سه استان واسط، میسان و دیالی کشور عراق با استان ایلام هم‌مرز هستند.

انتهای پیام


7669422
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است