سیاسی 15:04 - 02 مرداد 1393
یاسوج - ایرنا - سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی قشرهای مختلف مردم این استان را برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.

در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: روز جهانی قدس یادآور بیش از نیم قرن مظلومیت ملتی در برابر رژیمی سفاک و جعلی است.



در ادامه این پیام بیان شده است: این روز بزرگ که روز همبستگی ملت های مسلمان برای آزادی قدس شریف و یادگار امام عظیم الشان رحمه الله علیه است هر سال با شکوهتر از گذشته برگزار می شود.



در این پیام عنوان شده است: امام خمینی(ره) فرمود: (فلسطین پاره تن اسلام است) و از این رو هر سال مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان یاد مظلومیت ملتی را زنده نگاه می دارند که سال ها است، شاهد شهادت عزیزان خود و به تاراج رفتن خانه و اموال خود است.



در ادامه این پیام آمده است: رژیم نژاد پرست صهیونیستی که به واقع مظهر تروریسم دولتی است، جوانان مبارز را به خاک و خون می کشد، پدران را روانه زندان و با کودکان و زنان به وحشیانه ترین شکل ممکن رفتار می کند، خانه ها را خراب و حقوق انسانی را زیر پا می گذارد در حالی که این جنایات در برابر چشمان سازمان های بین المللی و مدافع حقوق بشر صورت می گیرد.



در این پیام ابراز شده است: اوج این سفاکی در ماه رمضان امسال و در ماجرای زنده سوزاندن نوجوان فلسطینی، سپس بمباران مناطق مسکونی و به خاک و خون کشاندن مردم بی گناه غزه صورت گرفت و جنایت هولناک دیگری را در پرونده این مدافعان حقوق بشر به نگارش درآورد.



در ادامه این پیام آمده است:با این همه آنچه چشم جهانیان را به خود خیره ساخته است، پاسخ کوبنده مقاومت اسلامی در برابر این جنایات بود.



در این پیام عنوان شده است: موشک های مقاومت اسلامی و توان بالای آن در این نبرد نابرابر خواب را از چشم صهیونیست ها گرفت و آنان را مجبور به عقب نشینی کرد.



در ادامه این پیام آمده است: سخنان این روزهای سران رژیم صهیونیستی حکایت از غافل گیری آنان و شاهد دیگری بر( اوهن بیت من العنکبوت) بودن آنان دارد.



در این پیام اظهار شده است: مسلمانان جهان در راهپیمایی امسال با نه گفتن به تفرقه ها و با سر دادن ندای اتحاد، نشان خواهند داد که با جان و مال خود از آزادگی و آرمان ملت فلسطین دفاع خواهند کرد.



در ادامه این پیام آمده است: ملت ایران اسلامی و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، یک بار دیگر با آرمان های امام بزرگوار و شهدای گرانقدر، تجدید عهد نموده و به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی لبیک گفته و روز جهانی قدس را به روزی ماندگار در تاریخ پر افتخار خود مبدل خواهند کرد.



در پایان این پیام آمده است: از تمام مردم، قشرها و گروه های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می شود تا بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس و لبیک به فرمان رهبری، انزجار خود را به اهداف ظالمانه دشمنان استکباری به ویژه صهیونیسم بین الملل به جهانیان نشان دهند.



671/7533

انتهای پیام /*






4316769
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است