استانی 19:05 - 05 خرداد 1398

کشف ۴ محموله قاچاق در شهرستان‌های استان همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر از کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی در شهرستان بهار خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه خاور شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از کشف ۲۶ تن و ۴۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان نیز حین کنترل محور مواصلاتی کنگاور-تویسرکان، به ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب که با فاصله نسبتاً کمی از یکدیگر در حرکت بودند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

سردار کامرانی صالح بابیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته از این خودروها ۲۶ تن و ۴۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۴ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: کارشناسان ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را حدود ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی به کشف ۳۳۰ تخته پتوی مسافرتی و ۵۰۰ کیلوگرم خرمای قاچاق در شهرستان فامنین نیز اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین با کنترل و پایش محورهای مواصلاتی، موفق به کشف ۳۳۰ تخته پتوی مسافرتی خارجی قاچاق از یک دستگاه کامیون شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در مأموریت دیگری، مأموران موفق به کشف ۵۰۰ کیلوگرم خرمای قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه خودروی سواری پژو شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده شامل پتو و خرما توسط کارشناسان ۲۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: ۲ متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار کامرانی صالح گفت: در سال رونق تولید و به منظور حمایت از تولیدات داخلی برخورد با کالای قاچاق به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.


10137202
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است