ورزشی 18:07 - 10 شهریور 1394
پینگ پنگ بازان ایرانی حریفان خود را در تورجهانی اتریش شناختند.

تورجهانی اتریش/ پینگ پنگ بازان ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش ایسنا، مسابقات تورجهانی اتریش از فردا (چهارشنبه) به مدت چهار روز آغاز می شود و نمایندگان ایران رقابت خود را با 180 پینگ پنگ باز از 49 کشور جهان آغاز می کنند.

نیما و نوشاد عالمیان، افشین نوروزی، سروش امیری نیا و امین میرالماسی به عنوان نمایندگان ایران در تورجهانی اتریش رقابت‌های خود را ار برابر حریفان آغاز می‌کنند.

نیما عالمیان و کاظم مستحقی راد که در تورجهانی جمهوری چک حضور داشتند پیش از سایر بازیکنان خود را به کشور اتریش رساندند تا با هماهنگی های انجام شده از سوی فدراسیون ایران چند جلسه تمرینی در کمپ اشلایگر این کشور داشته باشند و پس از آن به دیگر بازیکنان ایران ملحق شوند.

نوشاد عالمیان در گروه 25 این رقابت‌ها با پینگ پنگ بازان فرانسه و اتریش هم گروه شده است. نوشاد در نخستین بازی به مصاف توماس گرینگر اتریشی (رنکینگ 620 جهان) می‌رود و در دومین بازی با الکساندر روبینوت فرانسوی (رنکینگ 211 جهان) دیدار می کند و بدین ترتیب ستاره تنیس روی میز ایران شانس بالایی برای صعود از این گروه دارد.

نیما عالمیان در گروه 28 رقابت‌ها در اولین بازی به مصاف داوید کلوس از کشور میزبان( رنکینگ 715 جهان) می‌رود. عالمیان که در آخرین رده بندی اعلام شده فدراسیون جهانی در رده 203 جهان قرار دارد در دومین بازی نیز با میخائیل پایکوف روس (رنکینگ 107 جهان) دیدار می کند. بازی عالمیان با حریف روس تعیین کننده بازیکن اول گروه خواهد بود که با توجه به آمادگی نیما عالمیان و نتایج کسب شده در تورجهانی جمهوری چک برای نماینده ایران دور از دسترس نخواهد بود.

افشین نوروزی دیگر نماینده ایران طبق گروه بندی اعلام شده در گروه 32 مسابقات قرار دارد، نوروزی با ماتیاس کارلسون سوئدی (رنکینگ 115 جهان) و انریکه ماسارو (رنکینگ 995 جهان) از شیلی هم گروه است. نوروزی در اولین بازی با نماینده شیلی دیدار می کند و در دومین بازی با حریف سوئدی روبرو می شود که از نظر رده بندی حدود 80 پله بالاتر از او قرار دارد.

سروش امیری‌نیا در رقابت‌های بزرگسالان با پینگ‌پنگ بازان فرانسه و بلغارستان هم گروه است که در اولین بازی با نماینده بلغارستان با رنکینگ 103 جهان و در دومین بازی با حریف فرانسوی دیدار می کند.

امین میرالماسی دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها در گروه 41 با پینگ پنگ باز هندی با رده 177 جهان و بازیکن رومانیایی با رده 128 جهان هم گروه است.

در این رقابت ها سید یک در اختیار اوچاروف است که رده پنجم جهان را در اختیار دارد و پس از آن میزوتانی و سامسونف سیدهای بعدی این مسابقات هستند، 32 بازیکن سیددار این رقابت ها دارای رنکینگ های کمتر از 62 جهان هستند که نشان دهنده سطح بالای این تورنمنت است.

در این تورنمنت امیری‌نیا و میرالماسی بازیکنانی هستند که با هزینه شخصی، در کنار ملی پوشان تیم بزرگسالان ایران حضور دارند. امیری نیا علاوه بر حضور در مسابقات بزرگسالان در رقابت های زیر 21 سال نیز برای ایران به میدان می رود.

انتهای پیام


6993416
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است