اجتماعی 17:02 - 19 آذر 1397

افزایش دو برابری نیاز نوجوانان انگلیسی به درمان اختلالات روانی

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از گاردین، موسسه خیریه حمایت و پیشگیری از سو استفاده از کودکان انگلستان به تازگی از دو برابر شدن جلسات مشاوره و درمان اضطراب و اختلالات هراس جوانان طی دو سال گذشته خبر داده است.

بر اساس اعلام این موسسه انگلیسی، طی دو سال گذشته تعداد جوانانی که به دلیل اختلالاتی از جمله اضطراب نیاز به کمک و مشاوره دارند، بسیار افزایش پیدا کرده است.

اغلب این جوانان نیز در اختلالات خود در حال درگیری برای کنار آمدن با انتظارات جامعه مدرنیته از آن ها هستند. به طور میانگین از هر ۱۰ نفر که دچار این گونه اختلالات بوده اند نیز ۹ نفر دختران جوان اند.

موسسه حمایت از کودکان بریتانیا اعلام کرده است، در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، ۱۱ هزار و ۷۰۰ جلسه مشاوره برای درمان اضطراب کودکان و نوجوانان این کشور برگزار شده است.

این در حالی است که این رقم در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ با رشد بسیاری روبرو بوده و تعداد این جلسات به ۲۱ هزار و ۳۰۰ رسیده است. به علاوه ۸۸ درصد جلسات مشاوره برای درمان دختران بوده است.

اغلب نوجوانان وجوانان نیز علل اختلالات و اضطراب خود را تهدید های اینترنتی، تهدیدات افراد بزرگ تر در محیط مدرسه و جامعه، مشکلات عاطفی، فشارهای درسی در مدارس، آزار و اذیت های جنسی و نادیده گرفته شدن از سوی خانواده و جامعه عنوان کرده اند.

موسسه حمایت و پشتیبانی از کودکان بریتانیا، نبود امکانات درمانی و بهداشتی کافی برای درمان نوجوانان را یکی از علل افزایش اختلالات سلامت روانی خوانده است چراکه بسیاری از جوانان و نوجوانان در مدارس یا محیط اجتماعی مدت زمان زیادی را برای یافتن مراکز درمانی صرف می کنند.

آمارهای جدید نشان می دهد در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، ۱۷ هزار و ۴۰۰ جلسه مشاوره برای درمان اختلالت سلامت روان دختران و ۲ هزار و ۳۰۰ جلسه برای پسران برگزار شده است. به علاوه نزدیک به هزار و ۶۰۰ جلسه درمانی نیز بدون تعیین جنسیت بیماران تشکیل شده است.


9996302
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است