ورزشی 16:28 - 07 آذر 1393
تیموریان به دلیل رفتار لیدرهای استقلال با وی از این تیم جدا می‌شود و پژمان نوری نیز بار دیگر به ملوان باز خواهد گشت.

به گزارش همشهری آنلاین، تغییرات در استقلال قطعی بود اما رفتن تیموریان از این تیم باب میل مدیران باشگاه نبود. تیموریان به گفته خودش به خاطر رفتار نامناسب لیدرهای باشگاه قصد جدایی از تیم را دارد و به هیچ‌ وجه حاضر به تغییر نظر نیست.

در این خصوص ایسنا طی گزارشی ماجرا را چنین روایت کرد: بهرام افشارزاده در حالی جلسه‌ای را با آندرانیک تیموریان برگزار می‌کند که این بازیکن به طور جدی خواهان جدایی از استقلال است. ظاهرا اختلافات تیموریان با باشگاه استقلال به نقطه‌ای رسیده که این هافبک ملی‌پوش ترجیح می‌دهد آبی‌پوشان را در ادامه فصل همراهی نکند.

تیموریان چهارشنبه ( 5 آذر) جلسه‌ای با افشار‌زاده داشت و در آن به شدت از حوادث رخ داده در تمرین استقلال گلایه کرد. گلایه‌ای که دلیلش توهین‌های چند لیدر استقلال به تیموریان به دلیل به سر داشتن کلاه قرمز بوده است. ظاهرا تیموریان به افشار‌زاده گفته است که این کلاه را قبلا هم به سر می‌کرد اما کسی به او گلایه‌ای نمی‌کرد و البته او همواره به تعصب داشتن در استقلال مشهور بوده است.

همچنین تیموریان به افشارزاده گفته است که پس از فحاشی و توهین چند لیدر استقلال به او به این نتیجه رسیده است که دیگر ادامه کار با استقلال منطقی نیست و باید از این تیم جدا شود و دلیل اصلی جدایی او از استقلال هم همین مسئله است.

در همین حال پژمان نوری نیز با دریافت رضایت‌نامه‌اش از استقلال به تیم سابق خود ملوان بازمی‌گردد. اما ظاهرا نوری چندان راضی به این جدایی نبوده است. ایسنا در این خصوص خبری مخابره کرد مبنی بر اینکه وی بعد از بازگشت کاروان استقلال به تهران با چشمانی اشک‌بار از مربی و هم‌باز‌ی‌هایش خداحافظی کرد.


5289879
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است