استانی 13:57 - 01 مهر 1397
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نظام اسلامی ما در جهات مختلفی پیشرفت کرده و همین رشد علمی ما دشمنان را به وحشت انداخته است.

نماینده ولی فقیه در کردستان: رشد علمی کشور دشمنان را به وحشت انداخته است

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز یک شنبه در مراسم نمادین جشن بازگشایی مدارس استان که در دبیرستان پسرانه شاهد شهید یدالله محمدی سنندج برگزار شد، ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته اهواز و شهادت تعدادی از هموطنان، اظهار کرد: این حادثه بار دیگر رذالت دشمنان ما را آشکار کرد که همیشه ادعای صلح و دوستی ملت ما را دارند.

وی افزود: روز گذشته دشمنان قسم خورده ما همچون آمریکا، انگلیس و اسرائیل و چه مزدوران آنها در منطقه، با کاری که از لحاظ نظامی ارزش خاصی نداشت و تروریستی بود، باعث شدند که همبستگی و اتحاد ملت ما بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه خون این شهیدان ملت ما را متحدتر خواهد کرد، ادامه داد: همواره این ملت سرافراز در همه جبهه‌ها پیروز بوده است و دشمنان ما در تمامی جبهه ها هر وقت وارد شده‌اند، شکست خورده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت عقل و دانایی در دین اسلام اشاره و عنوان کرد: خداوند جهل را نمی‌پسندد و تمامی انبیا هم برای جهل زدایی آمده‌اند.

حسینی شاهرودی ذکر کرد: دین اسلام برای علم و دانش، ارزش بسیار زیادی قایل شده و هیچ محدودیتی برای آن در نظر نگرفته است. 

وی گفت: علم همانند نور و روشنایی و قرآن هم کتابی است که نور را در جهان برای بشریت منعکس می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مسلمانان هر زمان به دینشان از لحاظ علمی توجه کرده‌اند، پیشرفت کرده‌اند، تصریح کرد: نظام اسلامی ما در جهات مختلفی پیشرفت کرده و همین رشد علمی ما دشمنان را به وحشت انداخته است.

وی با عنوان اینکه یکی از اهداف اصلی تحریم‌ها، جلوگیری از پیشرفت ایران است، اظهار کرد: ما نه متجاوز هستیم و نه به کشور دیگری حمله می‌کنیم و پیشرفت‌های ما امنیت آفرین و صلح آمیز بوده است.

شاهرودی پیشرفت علمی را دارای ابعاد مختلفی دانست و گفت: خود انسان در این زمینه بالاترین نقش را دارد و از استعدادهای عظیمی که در اختیار دارد باید به بهترین شیوه استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: معلمان هم در مدارس رسالت خطیری را برعهده دارند زیرا باید افرادی را تربیت کنند که بتوانند دوست و دشمن را تشخیص دهند و خدمتگذار مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: نظام آموزشی ما باید خیلی زودتر دچار تحول می‌شد و پژوهش محوری، تربیت محوری و مهارت محوری جایگزین روش‌های قدیمی می‌شد.

انتهای پیام


9916189
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است