استانی 05:25 - 29 آذر 1393
امام جمعه گچساران:
امام جمعه گچساران گفت: دشمنان هرگز نمی‌توانند عشق به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را از مسلمانان بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران با تسلیت رحلت پیامبر خدا(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، اظهار داشت: انسان برای رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت باید تقوا پیشه کند و انسان از راه تقوا به سعادت می‌رسد.



وی توسل به ائمه اطهار(ع) را بهترین راه برای نجات انسان‌ها عنوان کرد و افزود: سعادت و نجات انسان‌ها با توسل به ائمه معصومین(ع) امکانپذیر می‌شود.



امام جمعه گچساران در خطبه دوم با اشاره به عظمت اربعین حسینی امسال و حضور بیش از 20 میلیون نفر جمعیت در کربلا، گفت: مسلمانان در اربعین حسینی امسال اقتدار خود را به دشمنان به نمایش گذاشتند و به تهدیدات داعش پاسخ دادند.



حجازی با اشاره به اینکه عظمت اربعین حسینی امسال در رسانه‌های جهان بازتاب‌های بسیاری داشت، عنوان کرد: دشمنان هرگز نمی‌توانند عشق به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را از مسلمانان بگیرند.



وی با توصیه به اندیشمندان عالم برای مطالعه شخصیت حضرت امام حسین(ع) و اهل بیت(ع)، تصریح کرد: اندیشمندان عالم باید روی شخصیت اهل بیت(ع) مطالعه کنند تا به حقایقی دست یابند.



خطیب جمعه گچساران با اشاره به نامه معاون اول رئیس جمهور به رهبر معظم انقلاب درباره برگزاری سمینار مبارزه با فساد اداری، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به این نامه تأکید کردند که مبارزه با فساد عمل می‌خواهد و مسئولان باید قاطعانه در این زمینه عمل کنند.



حجازی به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 اشاره کرد و افزود: طرف مذاکره با ما صداقت ندارند و به دنبال وقت گیری هستند و آن‌ها برای اینکه از خواب غفلت بیرون بیایند باید به عظمت اربعین حسینی امسال نگاه کنند.



وی به هفته وقف اشاره کرد و گفت: وقف ترویج فرهنگ قرآن کریم و فرهنگ اهل بیت(ع) بوده و باید در جامعه ترویج و نهادینه شود.



انتهای پیام/ا




5450737
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است