استانی 23:09 - 16 آذر 1400
ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم شریعت نوین گفت: شاهین بجنورد ثابت کرده حریف آسانی نیست و جزو مدعیان اصلی صعود به مرحله بعد است؛ برای همین فکر می کنم بازی ۶ امتیازی در مقابل این تیم داریم.

طهماسبی: بازی با شاهین بجنورد برای ما ۶ امتیازی محسوب می‌شود

زکریا طهماسبی در خصوص بازی تیم شریعت نوین مقابل شاهین بجنورد اظهار کرد: تیم‌های مدعی در این چند هفته شناخته شدند و تیم شاهین بجنورد از آغاز لیگ نشان داده که جزو مدعیان اصلی صعود به مرحله دوم است.

وی ادامه داد: این تیم کادر فنی و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد. امیدوارم بازی قابل قبولی مقابل این تیم ارائه دهیم. بازی با تیم‌ شاهین بجنورد بازی ۶ امتیازی برایمان حساب می‌شود و با توجه به اینکه بازی‌ها به صورت رفت و برگشت نیست، سه امتیاز این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال شریعت نوین گفت: با توجه به شرایط جدول این به سه امتیاز این بازی نیاز داریم، تلاش خواهیم کرد بتوانیم پیروزی خانگی را کسب کنیم. پیروزی در این بازی به تیم ما کمک می‌کند در جدول شرایط بهتری داشته باشیم و به صدر جدول نزدیک شویم. در حال حاضر ابتدای لیگ هستیم و تیم‌ها اهمیت امتیازها را نمی‌دانند؛ در حالی که لازم است در این هفته‌ها امتیازات لازم را جمع کنیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه در هفته سوم استراحت داشتیم، توانستیم شرایط خوب تمرینی را پشت سر بگذاریم. به تمام بازیکنان اعتقاد ویژه‌ای داریم و می‌دانیم که هر لحظه ممکن است نتیجه بازی را تغییر دهند. همین موضوع باعث شده که انتظار بالایی از بازیکنان داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شریعت نوین خاطرنشان کرد: هر لحظه تعلل کنیم و اگر کیفیت خوبی از خود نشان ندهیم، به مشکل خواهیم خورد و رسیدن به بالای جدول دشوارتر خواهد شد. باید بازی با کیفیتی انجام دهیم. بازیکنان تیم جزو بهترین بازیکنان شهر هستند و امیدوارم مقابل شاهین بجنورد سه امتیاز باری را کسب کنیم و دوباره بین تیم‌های بالانشین قرار بگیریم.

وی گفت: پنج بازی حساس و مهم داریم که به احتمال زیاد تکلیف صعود یا عدم صعود در همین پنج بازی مشخص می‌شود. مدعیان در این پنج هفته با تیم ما بازی خواهند داشت و اگر بتوانیم سه امتیاز بازی با شاهین بجنورد را کسب کنیم، برای بازی هفته آینده مقابل استقلال جنوب شرایط خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام


11355479
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است