استانی 08:33 - 06 آذر 1393
مسئول معاونت بازرسی فرماندهان سپاه قدس گیلان
مسئول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه قدس گیلان گفت: امروز بسیج جهان اسلام در حال شکل‌گیری است.

بسیج جهان اسلام در حال شکل‌گیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، رضا صفری صبح امروز در نشست با فرماندهان پیشکسوت بسیج این شهرستان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نهاد مقدسی بوده که در اقصی نقاط کشور فراگیر شده و در جامعه از پایگاه مستحکمی برخوردار است.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج مستضعفان گفت: امام راحل قبل از آغاز جنگ تحمیلی این نهاد را راه‌اندازی کردند و هدف بسیج از همان ابتدا نیز حضور در تمام عرصه‌ها و میادین مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... بود.

مسئول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: نهاد بسیج در اوایل انقلاب به خدمات عمومی در عرصه‌های مورد نیاز کشور می‌پرداخت و بسیجیان از همان ابتدا یاور و همراه انقلاب اسلامی بودند.

صفری با بیان اینکه عملیات و پیروزی‌های بزرگ دوران دفاع مقدس با ورود بسیجیان به جبهه‌های نبرد آغاز شد افزود: این حضور و از خودگذشتگی موجب شد دشمن نتواند وجبی از خاک ایران اسلامی را تصاحب کند و به اهداف خود دست یابد.

وی خواهان حضور موثر بسیجیان پیشکسوت در عرضه جنگ نرم شد و گفت: کسانی که در فضای انقلاب و دوران دفاع مقدس از همه چیزشان برای حفظ نظام اسلامی گذشت کردند اکنون نیز باید با بصیرت و بینش خود راهنمای نسل جدید باشند و به مقابله با توطئه‌های مختلف دشمن بپردازند.

مسئول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز بسیج جهان اسلام در حال شکل‌گیری است، افزود: ایستادگی ملت ایران موجب شده تا در عراق، سوریه، یمن و... نیروهایی با الهام از بسیج مستضعفان شکل گیرند و به دنبال دفاع و احقاق حق ملت‌های مسلمان باشند.

وی با بیان اینکه اکنون زمان جنگ و اختلاف در دنیای اسلام نیست، اضافه کرد: پاسخ ملت عراق به مرجعیت شیعه و بیرون راندن تکفیری‌ها از بیشتر نقاط این کشور ناشی از روحیه بسیجی و تلاش برای رضای خداوند متعال بود.

صفری با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: راهنمایی و فرمایش‌های امام خامنه‌ای موجب حفظ جمهوری اسلامی شده و هر روز قدرتمندتر و مستحکم‌تر شود.

میرسرایی، فرمانده سپاه ناحیه شفت نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: این سومین مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان بسیجی شفت در سال جاری است.


5281231
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است