ورزشی 15:24 - 11 خرداد 1399
سرمربی فولاد از شرایط تیمش در اردوی تهران ابراز رضایت کرد.

نکونام: مهم است که در اهواز میزبان استقلال باشیم/ همه مخالف برگزاری لیگ هستند

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت تیمش گفت: از چهارشنبه گذشته تواسنتیم دور هم جمع شویم. شیمبا چند روز دیرتر به ما اضافه شد. پنج‌شنبه اولین تست را دادیم و تمرین را شروع کردیم. از آذری و مدیریت کارخانه به خاطر هزینه‌های سنگینی که برای باشگاه انجام دادند تشکر می‌کنم. اهواز شرایط خوبی ندارد و نمی‌توانستیم در آن جا تمرینات خود را برگزار کنیم. در تهران با رعایت نکات بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها توانستیم شرایط تیمی را خوب حفظ کنیم.

او ادامه داد: در دیدار با استقلال هوادار حضور ندارد پس فرقی نمی‌کند بازی در کجا برگزار شود. امیدوارم تا آن زمان وضعیت کل کشور خوب شود. مسوولان استانی شرایط قرنطینه را سخت‌تر کرده‌اند تا وضعیت بهتر شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد تا کرونا از کشور دور شود. چیزی که برای ما مهم ایست این است که هواداران ما دوست دارند در شهر خودمان بازی کنیم و به امید خدا در ورزشگاه خودمان میزبان استقلال خواهیم بود.

نکونام درباره تهدید تیم‌های خصوصی به انصراف از لیگ برتر و پیگیری تمرینات فولاد با وجود اعتراض به برگزاری بازی‌ها گفت: من کاری به هیچ تیمی ندارم. آن زمان که لیگ برگزار می‌شد، گفتم که نباید برگزار شود. این صحبت من به خاطر تیمم نیست بلکه به خاطر جامعه فوتبال است. همه مخالف برگزاری لیگ هستند. اگر بتوانیم هر روز یک نفر کم‌تر را راهی بیمارستان کنیم، کار درستی انجام داده‌ایم و به نوعی به پرستاران که قهرمانان ما هستند استراحت دادیم. من بعضی صحبت‌ها را می‌خوانم و تعجب می‌کنم. ما نمی‌توانیم پروتکل‌های اسپانیا و آلمان را رعایت کنیم؛ شما می‌دانستید در اسپانیا هر بازیکن با هر ماشینی که روز اول به تمرین آمد، باید تا آخر با همان ماشین به تمرینات تیمش اضافه شود؟ شما می‌دانستید بازیکن حق ندارد به رختکن برود و در آن جا دوش بگیرد. در آلمان ۲ ماه تمرین کردند تا مسابقات شروع شود. مشکل این است که ما باید زیرساخت را رعایت می‌کردیم و همه نقاط را استاندارد می‌کردیم و سپس تمرین‌ها را شروع می‌کردیم. نمی‌شود هر کسی هر چیزی که گفت باور کنیم. من به پروتکل‌های اسپانیا مسلط هستم زیرا دوستانی دارم که در آن جا هستند و علاقه دارم که از آن‌ها درباره تمرین‌ها و پروتکل‌های‌شان بپرسم. در آلمان تیم‌ها یک ماه با هم تمرین کردند و سپس مسابقات شروع شد.

او افزود: امسال سال جام جهانی است و تیم ملی مهم است. آلمان ۹ مصدوم عضلانی داشته است. تیم اوساسونا در تمرینات ۵ مصدوم داشته است. می‌دانستید هر ۵۰ نفری که باید برای بازی به شهر دیگر بروند اتاق جدا داشته باشند؟ ما فقط می‌توانیم بگوییم خدایا لیگ را به امید تو برگزار می‌کنیم زیرا پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود. با یک بار از زیر دستگاه رد شدن که پروتکلی رعایت نشده زیرا یک تکل در تمرین می‌تواند برخورد و بیماری ایجاد کند. در کدام باشگاه دنیا مدام دست افراد کنار زمین تمرین اسپری است؟ فوتبال این چیزها نیست و با همه شغل‌ها فرق می‌کند و نباید آن را احساسی کرد. آن زمان که قرار بود تصمیم‌گیری شود، باید تمام مدیرها را جمع می‌کردند و از آن‌ها نظر می‌پرسیدند، شاید ۲ نظر به درد می‌خورد. سخت است در سالی که لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی، لیگ برتر و سال بعد هم باز همین مسابقات است، لیگ را برگزار کرد.

ادامه دارد...


10554777
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است