استانی 16:35 - 08 شهریور 1393
آیت‌الله ملک‌حسینی:
نمایند ولی‌فقیه کهگیلویه و بویراحمد سیاست‌بازان و باندبازان را موجب عقب‌ماندگی کشور و به خصوص کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: این گروه‌ها هدف رشد مادی و معنوی برای کشور ندارند فقط برای قدرت هستند.

سیاست‌بازان و باندبازان تنها عامل عقب‌ماندگی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز سهیلا جلودارزاده مشاور وزیر صنعت در امور بانوان با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار داشتند.

آیت‌الله ملک‌حسینی در این دیدار اظهار کرد: بخش زیادی از مشکلات کشور نیازمند کار فرهنگی است که در این زمینه هم مردم و هم مسئولان باید ورود پیدا کنند و همه تلاش خود را به کار گیرند.

نمایند ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خرید کالا‌های خارجی باید توسط دولت محدود شود گفت:  دولت در زمینه ورود کالا‌های خارجی به کشور باید نظارت کامل داشته باشد تا رونق اقتصادی در کشور افزایش پیدا کند.

وی سیاست‌بازان و باندبازان را موجب عقب‌ماندگی کشور و به خصوص کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: این گروه‌ها هدف رشد مادی و معنوی را برای کشور ندارند فقط برای قدرت هستند و موجب از بین رفتن فرصت‌های طلایی در طول انقلاب شده‌اند.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: چرخ صنعت در بسیاری از استان‌ها کند حرکت می‌کند و در استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز به حرکت در نیامده‌ و امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به حوزه صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

وی با اشاره به راکد بودن بخش زیادی از معادن استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بانک‌های عامل در زمینه امهال همکاری لازم را با سرمایه‌گذار ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد زمینه اشتغال زنان خاطرنشان کرد: نباید به سمتی حرکت کنیم که توازن اشتغال در کشور برهم بخورد و در سایه آن مردان بیکار شوند.

سهیلا جلودارزاده نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: به رغم این که 34 سال از انقلاب گذشته و ما حدود 40 سال با اندیشه‌های امام داریم زندگی‌ می‌کنیم ولی هنوز در زمینه تولید و اشتغال با آرمان‌های و اهداف انقلاب فاصله داریم.

مشاور وزیر در امور بانوان گفت: همت و وحدت زن و مرد در کشور ما موجب شد مراحل و دوران‌های سختی را پشت سر بگذاریم.

وی یکی از مشکلات اساسی کشور را اختلافات شدید سیاسی دانست و گفت: برای برون رفت از این مشکلات باید به سمت آشتی ملی حرکت کنیم و در راستای توسعه کشور اختلافات را کنار بگذاریم.


4602035
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است