استانی 08:00 - 03 مرداد 1393
امام جمعه اهل سنت تالش:
امام جمعه اهل سنت تالش با بیان اینکه حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تکمیل‌کننده ایام قدر است، گفت: حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس صهیونیسم غاصب را به عقب می‌راند.

حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس صهیونیسم را به عقب می‌راند

حجت‌الاسلام حسین خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری امیدواریم حرکت میلیونی در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام شود تا در این شرایط حساس، باعث دلگرمی مردم فلسطین باشد.

وی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس را تکمیل‌کننده روزهای قدر دانست و افزود: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در تاریخ حقوق بشر به ثبت رسیده است.

امام جمعه اهل سنت تالش با بیان اینکه اکنون مردم فلسطین بیش از پیش به حضور مردم در روز قدس احتیاج دارند، خاطرنشان کرد: با محاصره و بسته شدن مرزهای غزه با کشور مصر توسط صهیونیست باید با حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس بیش از سال‌های گذشته نشان دهیم که پشتیبان ملت فلسطین هستیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم تالش در راهپیمایی‌ها الگوست، متذکر شد: حضور پرشکوه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس، صهیونیسم غاصب را به عقب می‌راند.


4319673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است