علمی فناوری 10:05 - 21 تیر 1397

تعطیلی واحدهای صنفی کامپیوتر منجر به تعلیق پروانه کسب می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اتحادیه صنف فناوران رایانه در اطلاعیه ای به اعضای خود اعلام کرد که در صورت تعطیلی واحدهای صنفی، پروانه فعالیت و کسب آنها به حالت تعلیق درمی آید.

این اطلاعیه مطابق با ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام شده است.

از این رو فعالان بازار فناوری اطلاعات که واحد صنفی خود را به طور موقت تعطیل کرده و یا با نصب پارچه و تابلو بر سر درب ورودی محل واحد صنفی، تعطیلی موقت خود را اعلام می کنند از نظر قانون، متخلف محسوب می شوند و در صورت مشاهده بازرسان و ارسال گزارش به سازمان تعزیرات حکومتی، پروانه کسب آنها به حالت تعلیق درمی آید.

این اتحادیه از واحدهای صنفی خواسته است که به منظور ایجاد ثبات و آرامش در سطح بازار، همکاری های لازم را انجام داده و واحد صنفی آنها همچون گذشته باید فعال باشد.

اتحادیه صنف فناوران رایانه اعلام کرد که در صورت هرگونه موردی که مسئول واحد صنفی احتیاج به تعطیلی واحد کسبی خود دارد، باید با مراجعه به اتحادیه و طی درخواست کتبی زمان و مدت تعطیلی را اعلام و مجوز دریافت کند.


9840244
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فضانوردان قرار است تلسکوپ «نایسر» ناسا را طی یک پیاده‌روی فضایی در اواخر سال جاری تعمیر کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ معرفی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور در سال جاری خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: طرح مدرسه مجازی بزرگسالان در راستای کاهش تنوع مدارس در حال تدوین است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کمیسیون اروپا اعلام کرد که به پلتفرم اجتماعی تیک‌تاک ۲۴ ساعت فرصت داد تا ارزیابی مخاطرات برنامه جدید خود، تیک‌تاک لایت را ارائه دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در پی تصادف شدید دو خودرو در اتوبان تهران-قم، کارشناسان اورژانس استان تهران فقط در ۱۴ دقیقه خود را با بالگرد به محل حادثه رساندند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است