سیاسی 00:14 - 16 مهر 1394
دکتر ظریف: از همان ابتدای فاجعه منا تمام تلاش‌مان این بوده که اولا سلامت حجاج را درحد توان تضمین کنیم و ثانیا شناسایی قربانیان و بازگشت بدن‌های مطهرشان را تضمین کنیم.

بی‌ادبی چند دانشجو به ظریف/ اعتراض اساتید دانشگاه امام صادق(ع) +عکس

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، حضور وزیرخارجه کشورمان در مراسم ختم مرحوم محمد رحیم آقایی‌پور در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) با حاشیه همراه شد.

 

 

مرحوم حاج "محمد رحیم آقایی پور" سفیر سابق ایران در اسلوونی در فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

 

 

 

دکتر محمدجواد ظریف عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت محمد رحیم آقایی‌پور گفت: از همان ابتدای فاجعه منا تمام تلاش‌مان این بوده که اولا سلامت حجاج را درحد توان تضمین کنیم و ثانیا شناسایی قربانیان و بازگشت بدن‌های مطهرشان را تضمین کنیم. هم‌چنین مفقودان را شناسایی کنیم که با تمام تلاش‌های انجام شده در سطوح مختلف پیشرفت‌هایی حاصل شده است.

 

 

او ادامه داد: البته متاسفانه در ابتدای کار همکاری دولتمردان عربستان بسیار نامناسب و ناقص بود اما روزهای آخر بسیار بهتر شد. امیدوارم از این مرحله بتوانیم به خوبی عبور کنیم البته برای مراحل بعد نیز برنامه‌ریزی‌هایی داریم.

 

 

 

 

هنگام خروج ظریف از مراسم گرامی‌داشت حاج محمدرحیم آقایی‌پور که در دانشگاه امام صادق (ع) در حال برگزاری بود چهار یا پنج دانشجو با صدای بلند شعار "مرگ بر آمریکا" سر دادند. هنگام سوار شدن وزیر امور خارجه به خودرو یکی از دانشجویان دانشگاه بدون در نظر گرفتن شرایط حاکم بر فضای گرامی‌داشت این جانباخته با فریاد از محمد جواد ظریف پرسید «مخاطب صحبت‌های امروز آقا، کیست؟» که این جمله را چند بار و هر بار با صدای بلندتری تکرار کرد. به دنبال بی‌پاسخ ماندن سوالش با فریاد بلندی شعار مرگ بر آمریکا را سر داد و دو سه دانشجوی هم‌فکرش او را همراهی کردند.

 

 

پس از خروج ظریف از محوطه مراسم یکی از اساتید دانشگاه با ناراحتی خطاب به این دانشجویان گفت: آیا شما دانشجوی امام صادق (ع) هستید؟ ای بی‌ادب‌ها آیا انسان جلوی میهمان خود شعار مرگ سر می‌دهد؟ جمع زیادی از حاضران با این استاد دانشگاه امام صادق (ع) همراهی کردند. /ایسنا

 

 

 

444


7176031
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور پارلمانی رئیس جمهور درباره تعطیلی پنجشنبه ها توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ملازهی گفت: ایران و پاکستان در قبال مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه دیدگاه‌های مشترکی دارند که در سیاست منطقه‌ای می‌توانیم با یکدیگر هم مسیر باشم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات دور دوم مجلس را بسیار مهم تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه توطئه‌های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۹۰ داوطلب در سطح کشور در دور دوم انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس رقابت می‌کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است