اجتماعی 07:25 - 02 آذر 1393
آثار روی جسم بی‌جان نرگس نشان می‌داد، جنایتی رخ داده است.

مهریه شوم موجب مرگ عروس جوان شد

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، کارآگاهان جنایی نیز پیش از هر فرضیه‌ای باتوجه به نوع قرار گرفتن جسد روی زمین و آثار کوبیدگی بر بدن نرگس معتقد بودند کسی پیش از قتل نرگس را بی‌رحمانه به روی زمین کوبیده است. از سویی دیگر قرار داشتن کلید روی قفل داخلی در ورودی آپارتمان نشان می‌داد قاتل با دعوت نرگس وارد آپارتمان شده یعنی قاتل از آشنایان یا بستگان وی بود. پلیس در تحقیقات مقدماتی خود با کمک همسایه‌ها فهمید نرگس با همسر خود به‌ خاطر مهریه اش اختلافات شدیدی داشت که این اختلاف به‌خاطر ناتوانی حمید در پرداخت مهریه سنگین نرگس باعث شد تا وی راهی زندان شود.

 

هنوز دقایقی از ساعت شروع کاری ادارات در روزی جدید نگذشته بود که مأموران پلیس با حضور در زندانی که حمید در آن به جرم نپرداختن مهریه در بند بود، فهمیدند وی روز گذشته از مرخصی زندان برای سرکشی به همسرش استفاده کرده است. حمید خونسردانه به قتل همسرش اعتراف کرد. او علت اصلی قتل همسرش را در بی‌رحمی‌ و بی‌خیالی نرگس در به زندان انداختن خود می‌دانست. حمید آغاز زندگی خود با نرگس را بسیار عاشقانه و جالب توصیف کرد،اما ظاهراً در ادامه نرگس با توجه به مهریه سنگینی که حمید برای وی قرار داده بود، وسوسه شده و همه مهریه را یک جا از وی خواسته بود.

 

سکه‌هایی که به تعداد سال تولد نرگس، یعنی 1355 بود. حمید چنین پولی را نداشت، اما نرگس بر این باور بود که وی می‌تواند با کمک پدر ثروتمند خود این سکه‌ها را بپردازد، نرگس وقتی فهمید حمید نتوانسته از پدر خود یا دیگران چنین پولی را قرض کند، با شکایت در مراجع قضایی به علت نپرداختن مهریه حمید را راهی زندان کرد. محیط زندان برای حمید بسیار آزاردهنده بود.بیش از یک سال از زمان حبسش می‌گذشت. حمید وقتی فکر می‌کرد کسی باعث چنین سرنوشتی برایش شده که روزی عزیزترینش بود، بیشتر عذاب می‌دید.

 

شب مرخصی تصمیم داشت به هر نحو ممکن نرگس را راضی کند تا باگذشت از شکایت اش زمینه آزادی وی را مهیا کند اما وقتی شب در خانه از همسرش تقاضا کرد حتی با گرفتن 100سکه بهار آزادی و تقسیط بقیه مهریه از شکایت خود صرف نظر و زمینه آزادی اش را مهیا کند، در کمال غافلگیری متوجه شد نرگس همه مهریه خود را از وی و اموال پدرش برای خود و تأمین زندگی پدر ورشکسته‌اش می‌خواهد.

 

نرگس برای خواسته‌های خود باعث سیه‌روزی وی و سلب آزادی‌اش شده بود، حمید ناگهان با عصبانیت و با این خیال خام و اشتباه که با قتل نرگس سرانجام سه یا چند سال حبس کشیده و پس از آن با رضایت پدر ورشکسته نرگس با پرداخت دیه نرگس که پولی بسیار کمتر از مهریه اش است برای همیشه از این زندگی ننگین و پرفلاکت رهایی خواهد یافت، تصمیم به قتل نرگس گرفت. بالاخره چنین کرد وغافل از آنکه هر آنچه او فکر می کرد در عمل رخ نداد و سرانجام به جرم قتل عمد سر خود را بالای چوب دار دید.

 

2005


5245005
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است