استانی 15:28 - 10 اسفند 1399
ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به تدوین میثاق نظام نخبگان از آن به عنوان بستری برای حمایت بیشتر از نخبگان نام برد و گفت: با تدوین این مهم زمینه برای اثرگذاری بیشتر نخبگان و تسهیل در ورود نخبگان به بازار کار، بیش از پیش فراهم می‌شود.

تسهیل در ورود نخبگان به بازار کار با  تدوین میثاق نظام نخبگان

فاطمه منصوری در نشست شورای علمی نخبگان و تجلیل از چند تن از نخبگان استان سمنان در سالن جلسات شرکت تولیدی و شیمیایی کلران اظهار کرد: نخبگان علمی با وسعت دادن به نگرش و باور توان برای تغییر در خود، زمینه‌ساز تحول در جامعه باشند.

وی افزود: خوشبختانه نگاه بنیاد نخبگان استان سمنان براساس حمایت و رشد و پرورش استعدادها برنامه ریزی شده است تا نخبگان علمی توانایی هایی خود را برای بهره وری بهتر در جامعه نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: استعداد درخشانی که خداوند به نخبگان اعطا کرده است نباید توقع آفرین باشد بلکه این استعدادها تعهد آفرین است و بایستی از آن برای توسعه فردی و اجتماعی بهره برد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ادامه داد: می‌بایست بنیاد نخبگان با جلب همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط و استفاده از ظرفیت‌ها یاور نخبگان باشند.

منصوری با بیان اینکه میثاق نظام نخبگانی در بنیاد نخبگان تدوین شده است‌، گفت: هدف از تدوین میثاق نظام نخبگانی وحدت دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوط برای حمایت از نخبگان است تا با تسهیل ورود نخبگان به بازار کار، اثرگذاری این فرهیختگان در جامعه افزایش یابد.

وی اضافه کرد: نخبگان نقش غیرقابل انکاری در موفقیت و توسعه جامعه دارند و این اعتقاد را داریم که نخبگان در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و... در تصمیم سازی می‌توانند نقش آفرینی بیشتری کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تصریح کرد: جلسات شورای نخبگان علمی استان سمنان با فاصله زمانی کوتاه در حال برگزاری است تا این جلسات به دور از کلی‌گویی و بیان گزارش عملکرد، کاربردی تر برگزار و نتایج خوبی از آن استخراج شود.

منصوری گفت: از بنیاد نخبگان استان سمنان‌ می‌خواهیم طرح‌های مختلف خود را برای بهره‌برداری حداکثری آحاد جامعه به نحو شایسته اطلاع‌رسانی کند.

منصوری تصریح کرد:‌ نخبگان باید به این‌ نکته مهم توجه داشته باشند که آنان در دنیای کنونی خود و دیگران چه تغییر مثبتی می‌توانند داشته باشند و باور به نقش خود و تداوم دانایی و توانایی و توجه بر حل مسائل پیش رو زمینه‌ساز تغییر و تحول سازنده درجامعه باشند.

انتهای پیام


10970907
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است